وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری: می خواهم یک فصل فوق العاده را پشت سر بگذارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، او دوباره برای شوخی کردن آماده است. بازیکنی که در اکثر تمرینات با سایر بازیکنان شوخی می کند اکنون می گوید که سلامتی خود را بازیافته است.

در روز دوشنبه فرانک ریبری همراه با توماس ویلهم فیزیوتراپ باشگاه بایرن مونیخ به تمرین انفرادی پرداخت تا مصدویمت کشالۀ ران خود را مداوا کند. او در این خصوص گفت: "من می خواهم در چند روز ابتدایی ، هرگونه خطر را پشت یر بگذارم." او پس از گذراندن تمرینات در روز سه شنبه گفت: "من احساس خوبی دارم. هیچ مشکلی نیست. شما هیچگونه نگرانی در مورد من نداشته باشید. من فصل را با آمادگی کامل آغاز خواهم کرد."

این شمارۀ 7 باواریایی ها می خواهد فصلی باشکوهی را به مانند سال 2009 – 2010 داشته باشد. او که در زمان حضور لوئیز ونگال نمی توانست در تمرینات با سایر بازیکنان شوخی انجام دهد اکنون به نظر می رسد با آمدن یوپ هاینکس راضی به نظر می رسد. ریبری در این مورد گفت: "من باید در کارم شوخی را داشته باشم ، تا عملکرد بهتری نشان دهم. من با هاینکس احساس خوبی دارم." او در ادامه گفت: "تمرین با تیم برای من بسیار مهم است ، و خوشحالم که به تمرینات تیمی بازگشته ام. من می خواهم هواداران یکبار دیگر ریبری واقعی را ببینند."

ریبری در مورد فصل پیش رو گفت: "من معتقدم که ما می توانیم با این تیم به موفقیت های بسیاری دست یابیم. من می خواهم فصل فوق العاده ای را بگذارنم و این انگیزه را هم دارم." در پایان کریستین نرلینگر مدیر ورزشی بایرن در مورد فرانک ریبری گفت: "ما همگی برای او خوشحالیم. یک ریبری آماده ، در سطح کلاس جهانی است. او می تواند تفاوت ها را رقم بزند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد