وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نرلینگر : نقطه ضعفی در تیم مشاهده نمی شود

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کریستین نرلینگر مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ با بیان این جمله که هیچ نقطه ضعفی در تیم وجود ندارد عملکرد بایرن در فصل نقل و انتقالات را مثبت ارزیابی کرد و خبر از ادامه این روند را تا پایان فصل نقل و انتقالات داد.
بایرن فصل گذشته با اختلافی 10 امتیازی نسبت به بوروسیا دورتمند در مکان سوم جدول جای گرفت آنها امیدوارند با یوپ هاینکس سرمربی جدید خود بتوانند تیم جدیدی را در آلیاتز آرنا برای این فصل روی پرده ببرند.
به نظر نرلینگر پیوستن مانوئل نوئر از شالکه، رافینا از جنوا و دو جوان آینده دار نیلز پترسن و تاکاشی اوساما تا اینجای بازار نقل و انتقالات می تواند آینده ای روشن برای بایرن به حساب آید و نرلینگر روند بایرن را صعودی ارزیابی می کند.
مدیر ورزشی بایرن در مصاحبه ای با روزنامه بیلد گفت:" ما گام بلندی را به جلو برداشته ایم تیم ما اکنون کاملا متعادل و متوازن است. من می توانم به جرات بگویم نقطه ضعفی در تیم مشاهده نمی شود. هر چند که هنوز زمان نقل و انتقالات به پایان نرسیده است و ما برنامه هایی را برای ادامه آن داریم. ما موفق شدیم نوئر را به عنوان یک ستاره و بازیکنی با سطح جهانی جذب کنیم و رافینا نیز بازیکنی با کیفیت است و می تواند در دفاع کنار به خوبی به تیم کمک کند."
با این حال به گفته نرلینگر بایرن همچنان به دنبال جذب بازیکنان مدنظر است از وی در مورد آخرین وضعیت جروم بوآتنگ و آرتور ویدال پرسیده شد که او اینگونه پاسخ داد:" شرایط تفاوتی نکرده است دو باشگاه منچستر سیتی و بایر لورکوزن شرایط دشواری را برای انتقال بازیکنان در نظر گرفته اند با وجودی که این بازیکنان خود تمایل پیوستن به بایرن را نشان داده اند. البته بایرن حاضر نیست هر درخواست نا معقولی را پاسخ دهد و در صورت اصرار باشگاه ها ما به دنبال گزینه های جایگزین خواهیم بود."
نرلینگر در مورد بازگشت سه باره یوپ هاینکس نیز می گوید:" من خوشحالم از اینکه وی پس از دو سال بار دیگر به بایرن آمد من زمانیکه 16 سال داشتم او برای اولین بار مربی بایرن شد و من زیر نظر او آموزش دیدم بار دوم نیر در سال 2009 با وی در بایرن همکار شدم و اکنون خوشحالم که برای سومین بار او را در بایرن می بینم. او مربی در سطح جهانی است با ثروت بزرگی از تجربه او علاوه بر مهارت های شخصی از شخصیت اجتماعی بالایی نیز  برخوردار است. کار کردن در کنار هاینکس بسیار لذت بخش است."

نظرات 3 + ارسال نظر
عرفان دوشنبه 13 تیر 1390 ساعت 23:11

خیلی حرصم داد با این حرف.
اصلا مدافع وسط نداریم.
لابد میخواد برنو رو بذارن فیکس بازی کنه

ka-z سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 00:10 http://kkaveh zareie@yahoo.com

راست میگه به خدا،نه در خط هافبک مشکل داریم و نه در دفاع وسط،همه چیز عالیه ...!!!

محمد_13 سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 10:37

یا این طرف کوره یا اصلاً نمیدونه نقطه ضعف چی هستش!!!

این همه تو فصل قبل بایرن از دفاع وسط ضربه خورد و گلهای مفتی دریافت کرد که خودشونم همش می گفتن ما باید خط دفاع رو ترمیم کنیم ولی الان تو باد 3 تا خرید متوسط خوابیدن و فکر کردن با خرید نویر همه چی حل شده!!!

آخه یکی بره بهش بگه خودتی...

دوباره باید چندتا نتیجۀ ضعیف تو نیم فصل بگیرن بعد تو زمستان مثل خ... بیفتن دنبال بازیکن ، بعدشم معلوم نیست که آیا بتونن یا نتونن. آخه سری رو که درد نمی کنه دستمال نمی بندن. اینهمه پول دارین یکم بریزین تو شکم این باشگاه و اون باشگاه لااقل یک دفاع وسط خوب بگیرن تا ما اینقدر حرص نخوریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد