وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر بازیکنان بایرن در مورد خرید آرتور ویدال

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ نمی خواهد برای خرید بازیکنان مورد نظرش به دو باشگاه منچستر سیتی و بایرلورکوزن هزینۀ گزافی را پرداخت نماید. اما اکنون ببینیم دو تن از بازیکنان بایرن چه نظری در مورد ویدال دارند.

پس از تئاتر به نظر بی پایان در مورد مانوئل نویر ، اکنون بایرن برای خرید دو بازیکن وارد فاز جدیدی شده است. خرید جروم بواتنگ از منچستر سیتی و آرتور ویدال از بایرلورکوزن. در حال حاضر ، به نظر می رسد که خرید بواتنگ برای بایرن مونیخ در الویت قرار داشته باشد ، اما نه به هر قیمتی. کارل هاینز رومنیگه رئیس بایرن مونیخ در این مورد گفت: "ما منچستر سیتی نیستیم که بخواهند برای خرید هر بازیکنی مانند شیر ما را بدوشند."

اما در مورد آرتور ویدال یوپ هاینکس سرمربی جدید باواریایی ها کمی مواضع خود را تغییر داده است و گفت: "اگر این انتقال در سال 2011 انجام نشود ، اتفاق خاصی رخ نداده است. ما می توانیم او را برای فصل بعد جذب کنیم."در بایرن ، باستین شواین اشتایگر ، آناتولی تیموشوک ، تونی کروس ، دیوید آلابا و لوئیز گوستاوو بازیکنانی هستند که هم پست با آرتور ویدال به حساب می آیند.

اما شواین اشتایگر رقیب اصلی و هم پستی آرتور ویدال در اینباره گفت: "ما هافبک دفاعی های بسیار خوبی در تیم داریم. حتی در روی نیمکت ذخیره ها. من نمی دانم آیا باشگاه واقعاً می خواهد او را بخرد." لویئز گوستاوو هم نظر مشابهی با کاپیتان دوم بایرن مونیخ دارد. گوستاوو اشاره کرد: "باستین درست می گوید. ما به اندازه کافی خوب هستیم..." اما گوستاوو در پایان خاطر نشان کرد: "بایرن مونیخ باشگاه بزرگی است ، و بهترین بازیکنان باید در این باشگاه بازی کنند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد