وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شروع تمرینات بایرن برای فصل جدید ، تنها با هدف قهرمانی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در عصر شنبه تمرینات بایرن مونیخ با حضور تمامی بازیکنان برگزار شد ، که با استقبال چشمگیر هواداران همراه بود.

مانوئل نویر دروازه بان جدید بایرنی ها در اولین حضورش در تمرینات تیمی بایرن مونیخ ، با کف زدن هواداران بایرن مواجه شد. این تمرینات در آلیانز آره نا و با حضور 30000 هوادار برگزار شد. نویر در مورد حضور در لباس جدیدش گفت: "این یک احساس متفاوت ، اما زیباست." او پیش از این بارها در مورد خریدش ، همواره مورد بحث هواداران قرار گرفته بود.

فیلیپ لام ، کاپیتان باواریایی ها در اولین حضورش در تمرینات پیش فصل گفت: "همه مسائل مربوط به کارهای که باید انجام دهیم مورد بحث قرار گرفته است. مانوئل اکنون بازیکنی از ماست. من بسیار مطمئنم که همگی از حضور نویر خوشحال هستند."

کارل هاینز رومنیگه ، در اینباره گفت: "هدف ما ایجاد یک بایرن هماهنگ ، موفق و قابل احترام می باشد تا نشان دهیم ما یک باشگاه کامل هستیم." پس از یک فصل ناموفق ، و بدون جام بایرن مونیخ مانوئل نویر را به خدمت گرفت. رومنیگه در این خصوص گفت: "سال گذشته ما تنها سوم شدیم. هدف ما از ابتدا این است که ، جام قهرمانی آلمان را به مونیخ بازگردانیم."

اما در ادامه کریستین نرلینگر مدیر ورزشی بایرن مونیخ افزود: "من امیدوارم که ما از همان ابتدا بر بوندسلیگا تسلط کامل را داشته باشیم. من می خواهم که ما قهرمان آلمان شویم ، که هدف اصلی همگی ما می باشد."  

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد_13 یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 08:35

آقایون و خانم های محترم ببخشد. این نظر من برای آقا فرشاد هستش که در مورد دیدن بازیهای فوتبال از اینترنت سوال کرده بود.

فرشاد جان شما دقیقاً آدرس زیر رو وارد کن.

http://www.myp2p.eu/competition.php?competitionid=∂=sports&discipline=football

بعد میبینی که چندتا بازی رو برای پخش قرارداده که شما میتونی بازی مورد نظر خودتو انتخاب کنی.( با کلیک کردن بر روی آیکنی که شبیه تلویزیون هستش و در سمت راست و مقابل هر کدوم از بازیها قرارداره وارد میشی و یکی از سرورهایی رو که بازی رو داره پخش می کنه انتخاب می کنی.) معمولاً لینکها نیم ساعت الی 15 دقیقه قبل از شروع بازی قرار میگیره. بعضی موقع ها هم میشه با سرعت 128 هم به راحتی نگاه کرد. ولی بازم بستگی به شانست داره. بازم میگم برای راحتی بیشتر باید 256 به بالا رو داشته باشی.

farshad یکشنبه 12 تیر 1390 ساعت 10:16 http://bayern.blogsky.com/#http://

دست گلت درد نکه محمد جان فهمیدم ولی با ۱۲۸ تصویر هی وایمیسته شاید بخاطر ایودی کاپ رفتم ۲۵۶ گرفتم بازم از راهنماییت ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد