وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پنالتی زنی هواداران بایرن به دروازه نویر

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مانوئل نویر دروازه بان جدید و شماره یک بایرن پس از سپری نمودن تعطیلات وارد مونیخ شد. روز گذشته نویر بهمراه سایر بازیکنان ملی پوش بایرن به سابینر استریت کمپ تمرینی و محل باشگاه بایرن بازگشتند.  

آنها از روز شنبه به تمرینات پیش از فصل بایرن اضافه خواهند شد. پس از ورود به مونیخ تلویزیون باشگاه بایرن مصاحبه ای با نویر انجام داده است که بخشی از آن را در زیر می خوانیم:

مانوئل به مونیخ خوش آمدید. از تعطیلات راضی بودید؟ 

فوق العاده بود. من 16 روز در کانادا بودم واقعا از این همه شگفتی در طبیعت لذت بردم. تعطیلات خوب و آرامش بخشی را سپری کردم و اکنون منتظر شروع فصل جدید هستم.

شما رسما روز جمعه با هم تیمی های جدید خود آشنا و رودرو می شوید. آیا شما استرسی از این جهت ندارید؟
البته من واقعا بدنبال آن هستم. بدیهی است که برخی از بازیکنان را در اردوهای تیم ملی ملاقات کرده ام و بیشتر بدنبال ملاقات با سایر بازیکنان هستم و بیصبرانه منتظر دیدار با آنان هستم.

باشگاه در انتظار جشنواره ای است که روز شنبه برای هواداران برگزار می شود و احتمالا 30000 هوادار بایرن بهمراه خانواده های خود به این جشنواره خواهند آمد و سه هوادار با قرعه کشی انتخاب می شوند و آنها روبروی شما خواهند ایستاد و سه ضربه پنالتی به شما می زنند. نظر شما در این مورد چیست؟
این ایده بسیار جالبی است. کریستین نرلینگر از من پرسید که آیا این کار را انجام می دهید؟ من پاسخ دادم چرا که نه. این یک جشن خانوادگی است و امیدوارم شرایط آب و هوایی نیز مناسب باشد. مطمئنا بسیاری از هواداران در این جشنواره شرکت خواهد کرد و کاری که من می توانم انجام دهم این است که برای مهار ضربات پنالتی تلاش کنم.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا شنبه 11 تیر 1390 ساعت 01:22 http://www.norwichcity.blogfa.com

واقعا من از نویر خوشم میاد مبارک بایرن باشه .. دوست عزیز وبلاگ کوچولویی دارم که به وبلاگ شما نمیرسه اما دوست دارم با شما تبادل لینک کنم اگر دوست داشتید من رو با نام هواداران باشگاه فوتبال نورویچ سیتی لینک کن بعد به وبلاگ من بیا و بهم خبر بده تا شما رو لینک کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد