وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر به دنبال قهرمانی و نمایش بازیهای زیبا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فصل گذشته فصل ناامیدکننده ای برای هافبک 26 ساله بایرن بود. مکان سومی و فصل بدون جام و حذف از لیگ قهرمانان علاوه بر باشگاه برای باستین شواین اشتایگر نیز فصل ناامیدکننده ای را رقم زد. باستین عملکرد خود در فصل گذشته را نیز مورد انتقاد قرار داد و چندان از سطح کیفی خود راضی نبود.

هر چند یک سال سخت سپری شد ولی امروز تمام نگاه ها به آینده است. باستین می گوید: "نگاه ما به آینده است. ما یک تیم جدید و مربی جدید داریم و می خواهیم در فصل جدید قهرمان باشیم و بازی های خوبی را به نمایش بگذاریم."

87 بازی ملی و حضور پررنگ در ترکیب بایرن از شواینی یک بازیکن با تجربه و تعیین کننده ساخته است. او ادامه می دهد: "من می دانم مدت زیادی است که بازی می کنم و می دانم باید رهبری تیم را برعهده داشته باشم."  

پس از درخشش فوق العاده در فصل 10-2009 فصل گذشته یک فصل معمولی برای شواین اشتایگر بود. او باید در این فصل بار دیگر به سطح کیفی خوب بازگردد زیرا وی نقش تعیین کننده ای برای یواخیم لو در تیم ملی آلمان در یورو 2012 خواهد داشت.

مصدومیت و شکستگی انگشت پای چپ شواینی موجب شد تا او در سه بازی آخر تیم ملی موفق به همراهی ملی پوشان نباشد و وی تنها ملی پوش حاضر در تمرینات بایرن بود و این مصدومیت هنوز هم کمی او را دچار مشکل کرده است به همین دلیل باستین در تمرینات روز پنج شنبه حاضر نبود. هر چند که به نظر می رسد وی با کمی استراحت برای حضور در تمرینات روز جمعه مشکل خاصی نداشته باشد.

رقبای بایرن برای کسب عنوان قهرمانی فصل جدید بوندسلیگا بروسیا دورتموند و بایرلورکوزن هستند هر چند شواینی معتقد است که فصل آینده فشار بیشتری برای بازپس گیری قهرمانی روی دوش بایرن خواهد بود: "ما به کیفیت بازی خود تمرکز خواهیم داشت و به حریف توجهی نمی کنیم. اگر ما موفق شویم قدرت بالقوه خود را انجام دهیم و کیفیت فوتبال بایرن را به نمایش بگذاریم براحتی رقبا را از پیش رو برخواهیم داشت."

نظرات 1 + ارسال نظر
سلن جمعه 10 تیر 1390 ساعت 17:59 http://klose2.blogfa.com

قراره یدونه وب کل کل فوتبالی باز کنیم

بعد همه بیان کل بندازن
خواستم بگم کی حاضره ؟
klose2.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد