وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بازگشت اولیچ مهمترین خبر تمرین دیروز

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ایویکا اولیچ در روز دوم تمرینات بایرن به اردوی آموزشی سابینر محل کمپ تمرینی بایرن اضافه شد تا پس از هشت ماه دوری از تمرینات بار دیگر در میان بازیکنان به تمرین بپردازد.

بازیکنان با حضور هاینکس به تمرینات آماده سازی می پرداختند و تعداد بازیکنان حاضر در تمرینات دیروز با بازگشت اولیچ به هشت نفر رسید. از میان ملی پوشان آلمانی تنها شواین اشتایگر از ابتدای تمرینات حضور داشت و دیگر ملی پوشان نیز از اول جولای به تمرینات اضافه می شوند.

اولیچ پس از بازگشت به تمرینات گفت: "من 8 ماه در انتظار چنین لحظه ای بودم و بسیار خوشحالم که می توانم بهمراه تیم در تمرینات شرکت داشته باشم. امیدوارم بتوانم همچنان پیشرفت داشته باشم و به خوبی برای این فصل آمادگی لازم را کسب کنم."

اولیچ از نوامبر 2010 بدلیل مصدومیت از ناحیه زانوی چپ از ترکیب بایرن دور بود و مجبور شد زانوی مصدوم خود را به تیغ جراحی بسپرد و پس از عمل جراحی در آمریکا و سپری کردن دوران نقاهت بار دیگر پس از هشت ماه دوری به تمرینات بایرن بازگشت. یوپ هاینکس که از حضور دوباره اولیچ در تمرینات و انگیزه و جدیت وی بسیار خوشحال بود گفت: "من واقعا بازیکنانی مانند اولیچ را دوست دارم او همیشه برای بدست آوردن توپ با بازیکن حریف درگیر می شود و همیشه در خدمت کار تیمی است و حضور وی در زمین تاثیر مثبتی در روند کاری تیم دارد."

بازیکن کروات بایرن با تلاش و انگیزه بالا تمرین می کند و امیدوار است بتواند شرایط آمادگی خود را به حد مطلوب رساند تا در اولین دیدار بایرن در ترکیب حضور داشته باشد. هاینکس با شرایط چنین بازیکنانی به خوبی آشنا است و صبر و شکیبایی خاصی برای بازگشت مصدومان از خود نشان می دهد. او وضعیت مشابهی را با سیمون رولفس کاپیتان لورکوزن نیز تجربه کرده است. رولفس یک فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد.

هاینکس امیدوار است بتواند از انگیزه اولیچ استفاده کرده و او را در آئودی کاپ در ترکیب بایرن قرار دهد.

اولیچ پیش از مصدومیت یکی از بهترین سال های فوتبالی خود را تجربه کرد. گلهای حیاتی و روحیه بخش وی برای بایرن موجب شد تا باواریایی ها به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یابند و اولیچ نیز در جمع بهترین گلزنان آن فصل لیگ قهرمانان اروپا جای داشته باشد.

گل دقایق آخر به منچستر یونایتد در دیدار رفت که موجب پیروزی 2 بر 1 بایرن شد و همچنین گل روحیه بخش وی در دقایق انتهایی نیمه اول در اولدترافورد و هتریک مقابل لیون از لحظات فراموش نشدنی اولیچ محسوب می شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
ka-z چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 15:09 http://kaveh zareie@yahoo.com

بازگشت شکوه مندانه "ایویکا اولیچ"را به آغوش بایرن تبریک میگم.
اولیچ قاتل منچستر و لیون...

عرفان چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 17:43

اولیچه رفت و برگشت

alireza چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 18:49

olice rafto bargasht

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد