وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اظهارنظر یوپ هاینکس درباره مسائل مختلف بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی جدید باواریایی ها پیش از حضور در اولین جلسه تمرینی، ‌در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

در این کنفرانس او به مواردی اشاره کرد که مشروح آن را می‌خوانید:  

 

*احساس خوشبختی در مونیخ  

هروقت که در مونیخ هستم یا در بایرن کار می‌کنم، به واقع احساس خوشبختی می‌کنم. زمانی‌که مربی رئال‌مادرید بودم، گفتم از نظر من بزرگترین تیم جهان،‌بایرن‌مونیخ است. این حرف من مورد پسند آن‌ها واقع نشد. بله، رئال‌مادرید یک تیم عظیم است، ولی بایرن متفاوت با آن است. این موضوع ربط به آدم‌هایی دارد که در آن کار می‌کنند، الان احساس می‌کنم در خانه‌ام هستم.  

 

*بایرن باید همیشه مدعی باشد  

برای مسابقه جام حذفی با اینتراخت برانشوایگ باید خوب آماده شویم. بعد ببینم برای شروع بوندسلیگا آماده شده‌ایم یا خیر. پس از ‌آن در مسابقات انتخابی لیگ قهرمانان اروپا باید موفق و سربلند عمل کنیم. بایرن باید همیشه مدعی باشد و در لیگ قهرمانان برای قهرمانی بازی کند.  

 

*رافینیا؛ جنگنده و منظم  

در گذشته با تیم‌هایی که داشتم وقتی مقابل شالکه بازی می‌کردم متوجه می‌شدم یک بازیکن جنگنده مقابل ما ظاهر می‌شود. من از طریق مانوئل نویر نیز اطلاعاتی درمورد او گرفتم و متوجه نظم این تازه وارد برزیلی هستم. هرچند که در مورد او حرف‌های دیگری زده می‌شود. او برای ما در جناح راست دفاعی بازیکن خوبی خواهد شد.  

 

*نیلس پترسن؛ جوان و باهوش  

او مهاجمی جوان، با هوش و بسیار باانگیزه است. 25 گل در دسته دوم زده است. وقتی گلزنی مثل او چنین آمار گل بالایی در سن و سالی کم دارد، بدیهی است که قدم‌هایش را برای مطرح شدن درست برمی‌دارد.  

 

*اولیچ؛ در خدمت تیم و آماده کمک  

همیشه از بازیکنانی مثل او خوشم می‌آید. او بازیکنی در خدمت تیم و آماده کمک به تیم است که هیچ‌وقت دست از تلاش بر نمی‌دارد. ما باهم زیاد صحبت کرده‌ایم. سعی کردم به او روحیه بدهم و او از حمایتم برخوردار است.  

 

*اشتایگر خوب تمرین می‌کند  

باستین خوشبختانه خوب با تیم تمرین می‌کند. خودش می‌گوید مختصر دردی دارد. ولی ما می‌خواهیم فشار را در روزهای آینده افزایش دهیم و امیدواریم همانی باشد که در سال 2010 بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد