وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نرلینگر: در مورد بواتنگ هیچ چیز جدیدی اتفاق نیفتاده است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بایرن مونیخ اعلام کرد که آن ها منتظر اخبار در مورد پیشنهادشان برای ویدال و بواتنگ هستند.

بواتنگ از توافقش با بایرن خبر داده اما بایرن هنوز نتوانسته با منچستر سیتی بر سر مبلغ انتقال توافق کند. اما بایرنی ها خیلی در مورد انتقال او خوش بین نیستند. بواتنگ میخواهد به مونیخ بیاید اما سیتی مبلغ زیادی درخواست کرده است.
مدیر ورزشی بایرن کریستین نرلینگر گفت: در مورد بواتنگ هیچ چیز جدیدی اتفاق نیفتاده است. اگر چیز جدیدی اتفاق نیفتد من امیدی به این انتقال نخواهم داشت.
او در مورد ویدال هم اضافه کرد: حتی در مورد ویدال هم چیز جدیدی برای گزارش کردن نیست.

مربی جدید بایرن یوپ هاینکس همچنان در مورد هردوی آنها خوش بین است. او میگوید: آرتور قبلا به بایرن ابراز تمایل کرده. او به بازیکنی در کلاس جهانی تبدیل خواهد شد (در بایرن) و اگر امسال نشد احتمالا سال آینده. ما میخواهیم که بواتنگ را در اختیار داشته باشیم٬ اما این فوتبال است و اگر او به بایرن نیاید ما به سراغ گزینه های دیگر خواهیم رفت.

در ضمن از نرلینگر در مورد نانی و دیل جنینگز هم سوال شد: شایعه انتقال او به بایرن من را خوشحال میکند. اما این شایعه حقیقت ندارد. دیل جنینگز بازیکن خوبی است و ما او را در تیم دوم بایرن خواهیم داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد