وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تصاویر تمرین امروز باواریایی ها

 

بقیه تصاویر در ادامه مطلب...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 6 تیر 1390 ساعت 21:49

پس نویر کجاست ؟

بازیکنای ملی پوش از جمعه میان.

محمد_13 سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 08:31

من خودم شواین اشتایگر رو تو زمین دیدم بعد تعجب کردم و به خودم گفتم مگه قرار نبود بازیکنان تیم ملی 1 جولای بیان ولی بعدش یادمه اومد شواین اشتایگر اصلاً تو تیم ملی بازی نکردو مصدوم بوده...

سلن سه‌شنبه 7 تیر 1390 ساعت 11:58 http://klose2.blogfa.com

گومز رو نمیبینیم ؟؟؟
اهان ملی پوشه ... یه لحظه یادم رفت

فکر کردم هنوز رو نیمکته میرو ملییییییییی پوشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد