وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

باواریایی ها چشم به راه قهرمانی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دو ستاره آلمانی باشگاه بایرن مونیخ فیلیپ لام و توماس مولر به کسب موفقیت در فصل جدید بوندسلیگا اعتقاد دارند و از اردوی آمادگی و تمرینات پیش از فصل استقبال کردند.

غول های باواریا فصل گذشته را پس از پایان جام جهانی و مصدومیت های مکرر بازیکنان خود با خستگی شروع و بدون کسب جام و با رتبه نازل سومی به پایان رساندند.

فصل گذشته و نتایج ضعیف آن موجب شد تا مسئولان بایرن لوئیس ونگال سرمربی هلندی خود را اخراج و یوپ هاینکس را بار دیگر به عنوان سرمربی بایرن منصوب کنند.

توماس مولر در اظهار نظرات پیش از شروع تمرینات بایرن از قهرمانی در فصل جدید سخن گفت و بروسیا دورتمند را تهدید به بازپس گیری عنوان قهرمانی کرد. او می گوید:" ما می خواهیم قهرمان فصل جدید بوندسلیگا شویم و از آن نیز مطمئن هستیم."

فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ نیز معتقد است که حداقل هدف بایرن در فصل جدید بوندسلیگا کسب دوگانه آلمان و درخشش در لیگ قهرمانان اروپا است. او می گوید: "با توجه به سطح کیفی تیم، هدف ما باید حداقل کسب عنوان دوگانه آلمان و راه یابی به مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان اروپا باشد."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد