وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ پیشنهاد لوسیو برای بازگشت به بوندسلیگا را رد کرد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع قدرتمند تیم ملی برزیل ، که در بایرلورکوزن برای خود نامی دست و پا کرد در تلاش است تا به رقابت های بوندسلیگا بازگردد.

به نقل از مجلۀ کیکر آلمان ، لوسیوی برزیلی آماده ترک کردن اینتر میلان ، تیم قهرمان جهان می باشد و تمایل خود را برای بازگشت به بوندسلیگا ابراز کرده است. در این گزارش ادعا می شود که لوسیو پیشنهادی را به سران بایرن برای بازگشت به مونیخ پس از دو سال را ارائه داده است ، اما سران بایرن با توجه به سن بالا ، دستمزد زیاد و عدم وجود ارزش فروش مجدد و در آخر اینکه شاید او نتواند مانند دوران گذشته موفق عمل کند ، پیشنهاد او را رد کردند.

این بازیکن 33 ساله با پیشنهادی از سوی تیم مالاگا اسپانیا مواجه شده است ، اما ترجیح می دهد در تیمی حضور داشته باشد که برای کسب قهرمانی به میدان می رود. لوسیو در دو فصل پیش با نظر لوئیس ون گال با مبلغ 7 میلیون یورو به اینتر میلان ایتالیا فروخته شد ، و در چند روز گذشته هم روی ماکای مهاجم سرشناس و سابق بایرن اعلام کرده بود بایرن مونیخ هیچگاه نباید اجازۀ خروج لوسیو را صادر می کرد.

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد_13 پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 17:45

واقعاً حیف شد که رفت. زمان حضورش تو بایرن مونیخ محبوب ترین بازیکن من بود. ولی با تمام احترامی که برای ون گال قائلم باید بگم اون بزرگترین اشتباهش رو تو مونیخ انجام داد و لوسیو رو فروخت. الان به نظر من لوسیو ده برابر بهتر از ون بویتن - میلیتو و... هستش.

عرفان پنج‌شنبه 2 تیر 1390 ساعت 18:39

درسته که هنوزم لوسیو جزء بهترین مدافعان جهان هستش.ولی سنش بالا رفته.مثل قبل تندو و تیز نیست.
باید بازیکنی بگیریم که جوون باشه و برای طولانی مدت روش حساب کنیم.

امیرحسین جمعه 3 تیر 1390 ساعت 00:11 http://bayern.blogsky.com

من نظرم به عرفان نزدیکتره!

محمد_13 جمعه 3 تیر 1390 ساعت 07:45

منم نمی گم اینا حتماً لوسیو رو بخرن. منظور من اینکه اگر قرار باشه بازیکنایی مثل میلیتو و الکس بخرن بهتره برن سراغ لوسیو. منم میگم باید یک دفاع نسبتاً جون رو بخرن ولی لااقل باید کسی رو بخرن که امتحانشو پس داده و ما رو مطمئن کنه. بواتنگ هم همچین آش دهنسوزی نیست.

ka-z چهارشنبه 8 تیر 1390 ساعت 15:04 http://kaveh zareie@yahoo.com

به نظر من هم فروختن لوسیو به اینتر کار اشتباهی بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد