وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: اولیچ یاد ماتئوس را زنده می کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینس رومنیگه در ستایش پشتکار و انگیزه اولیچ٬ او را اینگونه خطاب می کند: "اولیچ یاد ماتئوس را برایم زنده کرد."

تعطیلات را نمی توان از دست داد. اویکا از 12ام ژوئن بهمراه خانواده خود در جزیره بالئارس واقع در ایالت کاتالان اسپانیا به سر می برد. این جزیره محیطی بسیار زیبا و همراه با آرامش را برای اولیچ و خانواده اش محیا کرده است.
اولیچ هر روز به فکر بازگشت است. او هر روز فصل رویایی خود را به یاد می آورد و با انگیزه تکرار آن به تمرین و آماده سازی خود می پردازد. او در طول تعطیلات روزانه دو ساعت و بیشتر نیز شب ها به تمرین می پردازد. این مهاجم 31 ساله برنامه ساده ای دارد اما آن می تواند او را به فرم ایده آل برساند.
مهاجم خوش تکنیک کروات 8 ماه از میادین دور بوده است و به تازگی تمرینات میدانی و پا به توپ شدن را آغاز کرده است. او پس از مصدومیت از ناحیه مینیسک زانو که موجب جراحی آن شد چند ماهی را بدون حرکت سپری کرد. حالا او بازگشته است با انگیزه ای بالا و روحیه ای جنگنده. او به سایت TZ گفت: "من می توانم سریع باشم حرکات انفجاری انجام دهم و در تمرینات بدون احساس هیچ دردی به هوا بلند شم و هد زنی کنم. کار با توپ برای من بهترین سرگرمی است و از آن لذت می برم."
اولیچ 11 ژوئن مونیخ را ترک کرد و 28 ژوئن نیز بهمراه سایر بازیکنان به کمپ تمرینی بایرن باز میگردد و تمرینات را برای شروع خوب در فصل جدید بوندسلیگا آغاز می کند. جذب نیلس پترسن و خروج میرو کلوزه در خط آتش باواریایی ها از جمله تغییرات آن ها در فصل نقل و انتقالات بود نظر اولیچ را در این مورد می خوانیم: "من واقعا تاسف خوردم که میرو بایرن و جمع ما را ترک کرد اما با ترک کلوزه باشگاه مهاجمان زیادی ندارد و این امر باعث بازگشت اعتماد به نفسم می شود تا با تمرینات مستمر بار دیگر در ترکیب اصلی حاضر باشم."  

اولیچ در ادامه و از دوران مصدومیت خود می گوید: "من حس می کنم باشگاه در قبال من بسیار مسئول نشان داد و در طول این چند ماه دوری خدمات بسیاری را در جهت بالا نگاه داشتن روحیه من انجام داد و من فکر می کنم که باشگاه به من اعتقاد دارد. این یک نشانه برای من بود و من از مسئولین بایرن بسیار سپاسگزارم و احساس خوبی دارم."
در باشگاه همه از برنامه منظم اولیچ برای بازگشت مطلع هستند. کارل هاینس رومنیگه به سایت TZ گفت: "او خیلی بلند پرواز است و آخرین فردی که اینگونه شب و روز برای بازگشت تمرین می کرد لوتار ماتئوس بود. او مرا یاد لوتار می اندازد."
اولیچ با هاینکس گفتگویی تلفنی انجام داد و از آمادگی جسمانی خود او را مطلع کرده است. اولیچ هدف خود را رسیدن به آمادگی جسمانی مناسب برای حضور در آئودی کاپ قرار داده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد