وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ونگال: با دریافت یک پیشنهاد خوب، دوباره به کارم ادامه می‌دهم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ سرمربی هلندی عزل شده تیم فوتبال بایرن‌مونیخ آلمان گفت در صورتی که با پیشنهادی خوب مواجه شوم، به کار ادامه خواهم داد.

به نقل از روزنامه داگبلات، لویی ونگال اظهار داشت: در صورت دریافت پیشنهادی خوب آمادگی پذیرش و انجام کار را دارم. در غیر این‌صورت به استراحت ادامه خواهم داد.
مربی سابق بارسلونا که در ماه مارس از همکاری با مونیخی‌ها بر کنار شد، افزود: از زمان خروج از مونیخ به همراه خانواده، استراحت می‌کنم و فشار کار سنگین مربیگری را از تن خارج می‌کنم. در این حال از همراهی خانواده لذت می‌برم، ولی من آمادگی دارم به سرعت به حیطه مربیگری بازگردم.
مربی 59 ساله افزود: در این مدت که استراحت می‌کنم، پیشنهادهای کاری دریافت کردم که هیچ‌یک چشم‌گیر نبودند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد