وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روس ها دانیل ون بویتن را می خواهند


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرنی ها که در تلاش برای تقویت خط دفاعی متزلزل خود هستند ، اکنون با یک پیشنهاد از طرف یک تیم روسی مواجه شده اند.

بایرنی ها هم اکنون در حال مذاکره ای دشوار با مسئولان باشگاه منچستر سیتی می باشند تا بتوانند جرومی بواتنگ را به خدمت بگیرند. گفته می شود جرومی بواتنگ با بایرنی ها بر سر امضای قراردادی چهار ساله به توافق رسیده است ، اما منچستر سیتی حاضر نیست این بازیکن را با مبلغ کمتر 20 میلیون یورو به فروش برسانند.

در حالی که مدیران بایرن در تلاش هستند تا کیفیت را به خط دفاعی تیم باز گردانند ، سایت بلژیکی "walfoot.be" اعلام کرد ، تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه خواهان به خدمت گرفتن دانیل ون بویتن ، مدافع غول پیکر بایرن می باشد. به گزارش این سایت لوچیانو اسپالتی مربی ایتالیایی زنیت علاقه مند است تا این مدافع تنومند را در قلب خط دفاعی تیمش قرار دهد.

ون بویتن به همراه سایر مدافعان بایرن در فصل گذشته فصل بسیار ضعیفی را پشت سر گذاشت ، تا جایی که بازیکنانی نظیر تیموشوک و لوئیز گوستاوو ناچار شدند در پست غیر تخصصی خود ، یعنی در قلب خط دفاعی بایرن حضور یابند تا به خط دفاع نابسامان تیم استحکام ببخشند. این در حالیست که این بازیکن با اتمام فصل عنوان کرد که علاقه ای به ترک بایرن ندارد و می خواهد در پیراهن بایرن مونیخ از دنیای فوتبال خدا حافظی کند.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد_13 دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 10:34

وقتی بایرن مونیخ ون بویتن رو از هامبورگ خرید خیلی خوشحال شدم چون واقعاً خوب بازی میکرد ، مخصوصاً جلوی بایرن مونیخ اما تو همون فصل اول اومدنش به بایرن خیلی خوب نبود و هیچوقت ثبات لازم رو نداشت و همیشه متزلزل بازی می کرد. یک روز بازی می گرفت 10 تا نمی گرفت. خلاصه اینکه به نظر من بهتره بفروشنش. بدرد نمی خوره. مخصوصاً با اون سوتی هایی که تو فینال 2010 لیگ قهرمانان داد و اجازه داد میلیتو که دست چپ و راستش رو تشخیص نمیده دو تا گل مفت بزنه.

سلن دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 12:10

خوب بدن بره دیگه میخوان چی کار؟؟؟؟ اینو بدهند برود
مهاجم بخرند
خوب راست میگم دیگه لوییس الویوس پالولوس واندیلوس سولولوس
فان خالوس بود همین کارو میکرد
اینها کلا فقط به حمله فکر میکنن مدافع گل میزنه مهاجم می ایسته
کنار دروازه بان خوب اینجوریه دیگه
واز اونجایی که دروازه بانان عزیز و گرامی تیم بایرن مونیخ میان لب خط میانی وایمیستند بعد توپ از کنارشون رد میشه میدوند دنبال توپ حالا ندو کی بدو !!!!!!!!
اخرشم ....
خلاصه اینجوری
مدافع ها خیلی دوست دارند گل بزنند واسه همین تو محوطه جریمه ول میچرخند
گل هم که بلد نیستند بزنند خوب چه اشکالی داره به جای مدافع ها مهاجم بزارن که حداقل از نظر حمله کم کسر نداشته باشیم اگه هم تیم مقابل خواست حمله کنه (ضد حمله )
جمیعاً با یاری خداوند تبارک وتعالی میریم که جلوی توپو بگیریم
میتونی تصور کنی که چه جوری میشه اگه یه عده ادم (۱۱نفر )
از این طرف برن اون ور دوباره همون مسیرو برگردن یعد دوباره برن بعد ............(((((!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی فقط که ما نیستیم ۱۱ نفر تیم حریف هم هستند
که مثل هویج میایستند و جمیعا ما رو نگاه میکنند و دهنشون از تعجب اندازه پرتغال باز میشه بعضی هاشون هم که خیلی روشن فکر هستند و البته همین جوری به ما میخندند
و ...
+ تماشاگران عزیز و ارجمند که هی فش میدهند و میخندند
و + عوامل پشت زمین که شامل مربی و ... میشوند



و رحمة الله و برکاتة




عرفان دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 13:25

سلن جان جالب بود.
راستشو بخوای،هم خندیدم هم یکم گیج شدم

حالا مبلغ پیشنهادیشون چقدره؟

سلن دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 14:24 http://klose2.blogfa.com

السلام و علیک و رحمة الله و برکاتة
یادم رفت بگم اپم

اشهد ان لا اله الّا الله...
احسنتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد