وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لورکوزن یکبار دیگر با فروش ویدال مخالفت کرد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ایبار نوبت به مدیر عامل باشگاه بایرلورکوزن رسید تا اعلام کند آرتور ویدال فروشی نیست.

" ولفگانگ هولزهاوسر " مدیر عامل باشگاه بایرلورکوزن اعلام کرد ، که باشگاهش اجازه خروج آرتور ویدال برای پیوستن به رقیب بوندسلیگاییش یعنی بایرن مونیخ را نخواهد داد. این بازیکن در فصل گذشته با زدن 10 گل در بوندسلیگا و انجام بازی های چشم گیر ، نقش موثری در نائب قهرمانی لورکوزن ایفا کرد. بایرن بعد از یک فصل ضعیف و نا امید کننده بازیکنانی نظیر مانوئل نویر ، رافینیا و پترسن را به خدمت گرفته است و همچنان برای تقویت بیش از پیش به دنبال بازیکنان دیگری می باشد.

با این حال آقای هولزهاوسر در مورد فروش ویدال گفت: "ما علاقه ای به گفتگو با باشگاه بایرن مونیخ نداریم. زمانی آرتور ویدال از تیم ما جدا خواهد شد که او از بودن در آلمان ناراضی و خواهان پیوستن به یک تیم غیر آلمانی باشد. او تا 30 ژوئن 2012 با ما قرارداد دارد و ما قصد داریم در مورد تمدید قراردادش با او صحبت کنیم."

نظرات 8 + ارسال نظر
عرفان یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 10:24

ویدال کدوم پست از هافبک بازی میکنه؟
منظورم اینه که وسطه یا گوشه ها یا هجومی؟
تو هرکدوم از این پست ها بازیکنان ثابتی داریم.
اگه بیاد، یا اونا رو نیمکت نشین میکنه.یا خودش میره رو نیمکت

هم وسط بازی میکنه هم راست. (راستی من امیرحسینم. اشتباهی شد. باید محمد جواب میداد.)

عرفان یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 12:16

فکرکنم بمونه لورکوزن بهتره.توی لیگ قهرمانان هم بدردشون میخوره.
اگه بیاد بایرن شر میشه.
ممکنه کروس رو نیمکت نشین کنه.
البته هاینکس به کروس هم اعتقاد خاصی داره.
به هر حال هیچ مربی عاقلی،واسه اینکه ویدال و کروس فیکس باشن باستین رو نیمکت نشین نمیکنه.
میتونه از سیستم 4-5-1 یا 3-5-2 استفاده کنه.

کاملاً موافقم...

محمد_13 یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 13:30

این حرفها چیه امیر حسین؟!
خوب وقتی جواب رو میدونی باید بگی دیگه. من و تو نداره.

خیلی مخلصم محمد جون
راستی من امیرحسینم

farshad یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 21:23 http://bayern.blogsky.com/#http://

کدوس تازه داره جا میفته نیاد بهتره

عرفان یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 23:16

من به نوبه ی خودم، بابت مسئله ای که در قسمت نظرات (مجادله بین بنده و پگاه_بالاک) پیش اومد عذرخواهی میکنم.بخصوص از خود پگاه خانوم.
ما همه هواداران آلمان و بایرن هستیم.
ممکنه اختلاف نظر هایی باهم داشته باشیم که کاملا طبیعیه.
ولی باید از همدیگه حمایت کنیم.چون یه هدف داریم. (MIA SAN MIA)
امیدوارم پگاه خانوم هم این پست رو بخونه و عذرخواهی منو بپذیره.

به امید قهرمانی های آتی آلمان و بایرن مونیخ

pegah_ballack یکشنبه 29 خرداد 1390 ساعت 23:42

عیب نداره عرفان جان.....من تا ابد هرکی به بالاک حرف زور بزنه جوابشو میدم....نه هر حرفی البته .من خودم میدونم بالاک دیگه عالی نیس اما این حقش نیست که اینجوری بهش بگید.....سال ها کاپیتان بود...
به هر حال واسه منم مثل همه المان مهمه ....
شما هم فکر کنم فهمیدید که نباید اینجوری با یه طرفدار المان حرف زد...

عرفان دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 00:06

پگاه جان نظر من درمورد بالاک عوض نشده(درضمن هیچ توهینی به بالاک نکردم).
من از شما عذرخواهی کردم؛اینم لحن جواب دادن شما.
برای شما و نظراتتون احترام قائلم.
ولی دیگه ترجیح میدم دربرابر شخص شما سکوت کنم.
اینطوری بهتره.

pegah_ballack دوشنبه 30 خرداد 1390 ساعت 00:18

man khsohhalam chon age sokut nakonid mese dafeye ghabl harf mizanid!!!!!!!yadetun ke has!!!!!!!!!!!!az nazare shoma nemidonam tarife tohin chie ama be nazare man be michael tohin kardid!!!!!!!!!zemann bade un hame harf lahne man bad nabudddddddd..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد