وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: از شما برای چهار سال حضورم در بایرن متشکرم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، میروسلاو کلوزه از بایرن مونیخ به خوبی یاد می کند و از روْسای بایرن مونیخ تقدیر کرد.

میروسلاو کلوزه مهاجم سابق بایرن مونیخ که در این تابستان پس از چهار سال از این تیم جدا شد و به لاتزیوی ایتالیا پیوست به مجلۀ کیکر آلمان گفت: "باشگاه بایرن مونیخ، بابت این چهار سال از شما تشکر می کنم. دورۀ فوق العاده ای در بایرن داشتم. اکنون پس از چهار سال تصمیم گرفتم که مسیر خودم را تغییر دهم." مهاجم جدید لاتزیو در ادامه می گوید: "من در اینباره با یوپ هاینکس صحبت کرده بودم، و تصمیم گرفتم که از بایرن مونیخ جدا شوم."

او همچنین در مورد تصمیم لوئیس ونگال که در فصل گذشته ماریو گومز را به عنوان مهاجم شمارۀ یک بایرن برگزید گفت: "آن دورۀ آسانی نبود. اما اکنون به لاتزیو آمده ام. این باشگاه به دنبال دستیابی به افتخارات بزرگی است، و در این راه تشنه به نظر می رسد و همانطور که من هستم." اما این تغییر برای کلوزه دشوار به نظر نمی رسد. او در این باره گفت: "من فکر می کنم این اتفاق به مانند چهار سال حضورم در بایرن مونیخ باشد. این باعث ایجاد تغییرات مثبتی برای تیم در فصل آینده خواهد شد. ما به فصل پیش رو نگاه می کنیم. تیم های بزرگی فصل آینده در لیگ اروپا بازی می کنند. من انتظار دارم که در سال 2012-2011 فصل هیجان انگیزی در این مسابقات داشته باشیم."

حضور کلوزه در لاتزیو می تواند منجر شود تا ماریو گومز ، آقای گل بوندسلیگا مسیر راحت تری را برای فیکس شدن در تیم ملی آلمان داشته باشد. کلوزه در این مورد گفت: "من در مورد چنین چیزهایی فکر نمی کنم. برای من، موفقیت تیم در اولویت است و تاکنون همیشه تلاشم را کرده ام."

نظرات 3 + ارسال نظر
farshad جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 00:01 http://bayern.blogsky.com/#http://

افرین بر تو کلوزه مهاجم اول المان هستو خواهد بود

سلن جمعه 27 خرداد 1390 ساعت 11:36

ما هم متشکریم
یکی دستمال به من بده
راستی با این خبر + چند تا عکس جالب از میرو آپ میکنم

هومن شنبه 12 آذر 1390 ساعت 16:35

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد