وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلینزمن در فهرست گزینه های مربیگری تیم ملی الجزایر

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فدراسیون فوتبال الجزایر٬ یورگن کلینزمن سرمربی سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ را در فهرست گزینه های مربیگری تیم ملی این کشور قرار داد.

یک منبع نزدیک به این فدراسیون با اعلام این مطلب گفت: یورگن کلینزمن سرمربی سابق تیم ملی فوتبال آلمان و کارلوس دونگا سرمربی سابق تیم ملی فوتبال برزیل در فهرست پنج مربی هستند که فدراسیون برای هدایت تیم ملی این کشور در نظر گرفته است.
گفته می شود فدراسیون الجزایر فهرست نهایی خود را از بین 43 متقاضی این پست انتخاب کرده است.
پیش از این نیز خبرهایی در مورد تلاش الجزایر برای به خدمت گرفتن ''ریموند دومنک'' سرمربی سابق تیم ملی فرانسه منتشر شده بود که ''محمد رائورائوآ'' رییس فدراسیون این کشور چنین چیزی را رد کرد.
''وحید هلیلوزیچ'' بوسنیایی نیز به عنوان یکی دیگر از گزینه های مربیگری تیم ملی الجزایر معرفی شده است که مربیگری تیم ملی فوتبال ساحل عاج را در پرونده دارد.
فدراسیون فوتبال الجزایر بعد از کناره گیری ''بنچیکا'' از مربیگری تیم ملی این کشور به دنبال شکست 4 بر 0 مقابل مغرب در مقدماتی جام ملت های آفریقا، جستجو برای یافتن جانشین وی را آغاز کرده است.
تیم ملی فوتبال الجزایر در مرحله گروهی مسابقات سال گذشته جام جهانی حذف شد و هم اکنون نیز بعد از چهار بازی در قعر گروه خود در مقدماتی جام ملت های آفریقا قرار دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد