وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

باواریاییها به دنبال ستاره فرانسوی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ‌باشگاه بایرن مونیخ به شدت به دنبال جذب رافائل واران، مدافع مرکزی باشگاه لانس فرانسه است.

واران یکی از با استعداد ترین مدافعان مرکزی جهان محسوب میشود، همچنین این امکان وجود دارد که واران، فصل آینده را در باشگاه لانس بماند.

واران گفت: "من قصد دارم تا تجربه بیشتری کسب کنم و این امکان وجود دارد که فصل آینده در لانس بمانم. خیلی خوشحال هستم که باشگاه های بزرگی مانند بایرن مونیخ و منچستریونایتد به دنبال جذب من هستند. باید بگویم امکان جدایی من از لانس هم وجود دارد. فکر میکنم که اگر تصمیم بگیرم از لانس جدا شوم، اولین گزینه برای بررسی، باشگاه بایرن مونیخ خواهد بود. علاقه زیادی به لیگ انگلیس ندارم. همچنین باشگاه منچستر، باشگاهی نیست که خواسته های مرا برآورده کند."

قرارداد این بازیکن با باشگاه لانس تا سال ۲۰۱۵ میلادی است اما مدیر برنامه های او با مدیران لانس در حال مذاکره درباره جدایی احتمالی این بازیکن هستند.

وی افزود: "تا زمانیکه مدیر برنامه های من با مدیران باشگاه درباره من صحبت میکنند، باید تصمیم خود را بگیرم که خارج از فرانسه به فوتبال خود ادامه دهم و یا در فرانسه بمانم. به باشگاه هم بستگی خواهد داشت، اگر پیشنهاد خوبی از باشگاهی دریافت کنم، قبول خواهم کرد. من قصد دارم که به باشگاهی بروم تا در آنجا به طور ثابت بازی کنم و دوست ندارم که روی نیمکت بنشینم."

واران در تیم زیر ۲۱ سال فرانسه دعوت شده و همیشه به عنوان مدافع ثابت این تیم به میدان رفته است.
این بازیکن ۱۸ ساله یکی از بازیکنان آینده دار فرانسه محسوب میشود و بسیاری از کارشناسان فرانسوی اعلام کردند که یکی از ستارگان فراموش نشدنی فوتبال فرانسه خواهد شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
عرفان دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 12:57

چه عجب!
بالاخره رفتن دنبال یه دفاع وسط.
جالبه خود آقای هوینس هم قبول داره که ضعف بایرن تو خط دفاعه.ولی این مدت، تمام وقتشونو گذاشتن برای پیدا کردن هافبک ها و مهاجم ها

محمد_13 دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 13:31

مثل برنو نشه...

همین حرفها رو هم در مورد برنو ، قبل از اومدنش به بایرن مونیخ میزدن. ولی هیچ پخی نشدن.

سلن دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 13:41 http://klose2.blogfa.com

سلام
اپم [خنده]
دوتا سه تا هم اپم

farshad دوشنبه 23 خرداد 1390 ساعت 14:29 http://bayern.blogsky.com/#http://

بهتر نیست دفاعی بگیریم که کمی اشنا باشه مثل بواتنگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد