وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن به دنبال خرید سمیر نصری


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رسانه های انگلیس گزارش می دهند که بایرن مونیخ به دنبال جذب سمیر نصیری بازیکن ناراضی آرسنال می باشند.

قرارداد سمیر نصری ، بازیکن 23 ساله و متولد الجزایر ، تیم آرسنال در پایان فصل آینده به اتمام می رسد. توپچی های لندن هم تا کنون نتوانسته اند رضایت این بازیکن را برای تمدید قرارداد جلب کنند. در نتیجه ، تنها راه برای آرسنال فروش نصری می باشد ، تا لااقل بتواند از این را درآمد خوبی را بدست بیاورد. قبلاً تیم های منچستر یونایتد ، منچستر سیتی ، چلسی و اینتر میلان علاقۀ شان را برای جذب این هافبک تیم ملی فرانسه اعلام کرده بودند.

اکنون ، با توجه به گزارشهایی که در " Daily Mirror " انگلستان منتشر شده ، بایرن مونیخ هم به جمع این تیمها پیوسته است. ظاهراً ، باشگاه بایرن مونیخ 220 میلیون یورو سود خالص در جیب خود دارد ، که در سال گذشته به دست آورده است. دلیل علاقه بایرن مونیخ تنها برای سودهی می باشد ، اما با این حال گفته می شود: او جانشین احتمالی فرانک ریبری می باشد که تا سال 2015 با بایرن مونیخ قرارداد دارد.

نظرات 4 + ارسال نظر
Alireza یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 18:21

امروز هر سایتی رو خواندم نوشته جانشین ریبری می شه!
اگه ریبری تا ۲۰۱۵ قرارداد داره چجوری جانشینش میشه!؟
یعنی می فروشنش؟
ممنون میشم جواب بدید.

اینها همش شایعه است. مطمئن باش ریبری هیچ جا نمیره.
بالاخره وظیفه سایتها اطلاع رسانی یا شاید هم شایعه رسانی باشه!
ولی بشنو و باور نکن.

محمد_13 یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 19:28

من خودم این خبر رو گذاشتم ، خودم هم باورش نمی کنم. به دو دلیل: اولاً به نظر نمیرسه که آرسنال نصری رو کمتر از 20 میلیون یورو بفروشه و من بعید می دونم بایرن حاضر بشه چنین مبلغی بده و دوماً ریبری قرار نیست جایی بره تا بخواد جانشینی داشته باشه.

علیرضا یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 19:43

ممنون

farshad یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 20:00 http://bayern.blogsky.com/#http://

حرف اقا محمد درسته ما به دفاع خوب نیاز داریم تازه ریبری تا 2015 قرداد داره وقتی میتونه بره که تیمی بیش از 45 تا بده که تیمی همچین پولی رو نمیده شایعه ای بیشتر نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد