وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: هوادارن لاتزیو را با گل‌هایم به وجد می‌آورم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مهاجم آلمانی جدید تیم لاتزیو ایتالیا گفت ثابت می‌کنم هنوز هم موثر هستم و هوادران را با گل‌هایم به وجد می‌آورم.

به نقل از اشپورت بیلد، میروسلاو کلوزه که روز پنج‌شنبه قراردادی دو ساله با آبی‌های شهر رم منعقد کرد، اظهار داشت: زمانی که با لاتزیو قرارداد بستم، بسیار دل‌انگیز بود. در رم وقتی با آن استقبال گرم مدیر و دیگر مسئولان تیم مواجه شدم، خودم را غریب حس نکردم. در آن جلسه گفتم هر چند 33 ساله شده‌ام ولی هنوز خیلی‌ چیزها برای ارائه در فوتبال دارم.
مهاجم با سابقه گذشته کایزرسلاترن، وردربرمن و بایرن‌مونیخ که حتی در جام جهانی 2006 عنوان آقای گلی را کسب کرد، با امضا قراردادی دو ساله به ارزش 4 میلیون یورو به تیم پایتخت‌نشین ایتالیا ملحق شد.

میروسلاو کلوزه در این مصاحبه از تجربیات اولین ساعات حضورش در جمع رمی‌ها گفته است:

آقای کلوزه، خرسندید با لاتزیو قرارداد منعقد کردید؟  

بله. شرایط این تیم در مجموع خوب و قابل توجه بود. با ارزیابی دقیق از شرایط لاتزیو، پذیرفتم برای این تیم فعالیت کنم.

فکر می‌کنید استقبال خوبی برای این منظور از سوی لاتزیویی‌ها صورت گرفت؟  

بله. کلادیو لولیتیو، رئیس لاتزیو روز پنج‌شنبه که مصادف با سی و سومین سالگرد تولدم بود، به گرمی به استقبال از من شتافت. او حتی در مراسمی مختصر که به خاطر تولدم ترتیب داده بود مرا همراهی کرد و برایم آرزوی سلامتی و موفقیت داشت.

نظرش در مورد شما به طور کلی چگونه است ؟  

او خیلی پخته حرف می‌زد. در مورد من می‌گفت بازیکنی با شخصیت هستم که قدر فرصت‌های طلایی را برای گلزنی به خوبی می‌دانم. برای این منظور به جام‌های جهانی که حضور داشتم، اشاره کرد. ضمن این که تجربه بالای من در فوتبال را عاملی بر رشد توان گلزنی فصل بعد لاتزیو قلمداد کرد.

با این واکنش انگیزه‌های شما برای فصل بعد افزایش یافت؟  

بی‌شک اینگونه است. وقتی تصمیم‌گیرندگان رمی این‌گونه استقبال می‌کنند و مرا باور دارند، خودم را از لحاظ روحی به تیم بسیار نزدیک می‌بینم. باور کنید همان موقع امضا قرارداد، به رئیس باشگاه اطمینان خاطر دادم با تمام توان در خدمت رمی‌ها خواهم بود. به آنها گفتم با تمام وجود به یاری هم‌تیمی‌های جدیدم خواهم آمد.

یعنی با پوشیدن پیراهن شماره 11؟  

درست است. البته شماره پیراهن در میدان بازی نمی‌کند و این بازیکن است که توانش را بکار می‌گیرد. با این حال خوشحالم در رم این شماره پیراهن را به تن خواهم داشت.

ولی این شماره پیراهن، قطعا توانایی بالایی را نیز می‌طلبد؟ من هم از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

منظورمان چیزی دیگری است؟  

متوجه هستم. می‌دانم وارد 33 سالگی شدم. شک ندارم هنوز خیلی چیزها برای عرضه در فوتبال دارم. فقط کافی‌ است تا زمان شروع تمرینات فصل آینده لاتزیویی‌ها،‌ خوب استراحت کنم و با تیم در جلسات قبل از فصل، کاملا هماهنگ شوم. آنوقت کاری می‌کنم با گل‌های من هواداران رمی به وجد بیایند.

 گفته شد ایگلی تاره، همبازی اهل آلبانی سابق‌تان در کایزرسلاترن که الان مدیر ورزشی رمی‌ها است، در انتقال شما به کالچو نقش داشته است.
من با ایگلی از همان حضور در کایزرسلاترن دوست هستم. امسال وقتی ابتدا بحث احتمال همکاری با بایرن پیش آمد، با من تماس گرفت و خواهان همکاری مشترک در لاتزیو شد. بعد وقتی مذاکرات با بایرن ثمر نداد، مرا بسیار تشویق به حضور در آنجا کرد. وقتی چنین علاقه‌ای برای همکاری از او و بطور کلی لاتزیو دیدم، علاقمند شدم.

برای رفتن به لاتزیو انگیزه مالی نداشتید؟  

برای من بحث دستمزد، اولویت نبود. می‌توانستم به پیشنهادات دیگر پاسخ مثبت دهم و درآمد بالاتری هم داشته باشم. ولی من به لاتزیو آمدم چون می‌خواهم یکسری چیزها را ثابت کنم.

واقعا؟  

می‌خواهم به برخی که فکر می‌کنند دوران موثر ورزشی‌ام به سر آمده، ثابت کنم هنوز هم می‌توانم موفق و در عین حال سربلند باشم. 

نظرات 5 + ارسال نظر
salma یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 11:28

a ghorbunet miro aziz.chakerim

محمد_13 یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 11:52

برای کلوزه آرزوی موفقیت می کنم. ولی حرفهاش خیلی بو داربود.

هرکی با بایرن در افتاد ، ور افتاد. امیدوارم در ادامه با نظراتت مثل بالاک برای خیلی ها منفور نشه تو بایرن.

سپیده یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 13:38 http://klose2.blogfa.com

خدایا من نگرانشم
فکر کنم قاطی کرده
این همه حرف میزنه میتونه بهشون عمل کنه
میترسم بفرستنش رو نیمکت دوباره !
با چند تا عکس باحال اپم

salma یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 15:39

chetori benazaret nimkat neshin mishe?gheire momkene.miro enghadr bi gheirat nist.paie gholesh vai mise

farshad یکشنبه 22 خرداد 1390 ساعت 17:46 http://bayern.blogsky.com/#http://

میرو مهاجم بزرگیه هرجا بهش فرصت بدن خودشو خوب به همه نشون میده ای کاش از دستش نمی دادیم امیدوارم موفق شی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد