وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمدید قرارداد آلابا تا سال 2015


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دوید آلابا مدت زمانی طولانی است که در بایرن می باشد. کریستین نرلینگر مدیر ورزشی بایرن مونیخ اظهار داشت ، آینده این ستاره 19 ساله علیرقم تمدید قراردادش نامشخص می باشد.

باشگاه فوتبال بایرن مونیخ و دوید آلابا در ملاقاتی که در روز جمعه ( امروز ) با یکدیگر داشتند ، برای تمدید قرارداد این بازیکن تا 30 ژوئن 2015 به توافق رسیدند. این بازیکن جوان که 10 بازی ملی برای تیم اتریش انجام داده است ، سال 2008 از تیم وین اتریش به بایرن مونیخ پیوست ، و فصل گذشته به مدت شش ماه به صورت قرضی در تیم هافنهایم حضور داشت.

کریستین نرلینگر پس از تمدید قرارداد آلابا گفت: " ما بسیار خوشحالیم که می توانیم چنین بازیکن جوان و با استعدی را به مدت طولانی در باشگاه داشته باشیم. در هفته های آینده ، ما صحبت های دیگری هم در مورد آینده دوید آلابا خواهیم گرفت ، و آن بهترین تصمیم برای هر دو طرف خواهد بود. " گفته می شود ، شاید بایرن مونیخ تصمیم بگیرد یک بار دیگر این بازیکن را به صورت قرضی به سایر تیم ها واگذار کند.

نظرات 6 + ارسال نظر
عرفان جمعه 20 خرداد 1390 ساعت 19:46

بنده گله مندم.
اینجا محل تبلیغات نیست.
از مدیران محترم سایت انتظار دارم از این کامنت ها جلوگیری کنند.
با تشکر.

در ضمن از تمدید قرارداد آلابا خوشحالم.بازیکن آینده داریه.
بازی هاشو دیدم.سبک بازیه خوبی داره.

چشم. بنده دیگه نظرات تبلیغی رو تائید نمی کنم و میسپارم به مدیر وبلاگ.

عرفان شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 00:11

از صمیم قلب تشکر میکنم ازتون

farshad شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 01:01 http://bayern.blogsky.com/#http://

من با دوست عزیزم مخالفم بازیکنی هست با اشتباهی زیاد بهتره قرضی بدن بره طرح جدید وبلاگتون عالی مرسی از زحمتاتون درود بر بلیرن

محمد_13 شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 01:31

ولی من با آقا عرفان موافقم. قبل از اینکه به هافنهایم بره هم بازیکن بدی نبود ولی تجربه کافی رو نداشت.

اما وقتی بازی آلمان و اتریش رو دیدم خیلی بهش امیدوار شدم. لااقل ذخیرۀ بهتری نسب به آلتین تاپ میتونه باشه. در ضمن باید به یاد داشته باشیم که فقط 19 سال سن داره ولی تو بعضی از صحنه ها مثل بازیکنان پخته عمل می کنه.

به نظر من اگر یک سال دیگه قرضی بدنش به یک تیم دسته اول بوندسلیگایی هم برای خودش و هم برای بایرن بهتره. هرچند که الانم بایرن مونیخ ذخیره های زیاد خوبی نداره.

عرفان شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 09:17

منظور من این نبود که از همین اول فصل بیاد توی ترکیب اصلی.بخصوص که بازیکنان بهتری در این پست ها داریم.ولی واقعا بازیکن با استعدادیه.همونطور که دوست خوبم آقا محمد گفت، تو بازیه آلمان-اتریش بازیه خوبی انجام داد(لااقل نسبت به بقیه بازیکنان اتریش).
خیلی خوب شد که قراردادشو تمدید کردن.با نظرتون کاملا موافقم که بصورت قرضی برای تیم های دیگه ی بوندسلیگا بازی کنه تا تجربه ی بیشتری کسب کنه.

farshad شنبه 21 خرداد 1390 ساعت 17:34 http://bayern.blogsky.com/#http://

اقا محمد درست میگه اگه یه فصل قرضی بازیکنه برای بایرن بهترهخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد