وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

البر: نویر شاید بهتر از الیور کان باشد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جیووانی البر مهاجم اسبق تیم بایرن مونیخ ، مانوئل نویر را فرد مناسبی برای محافظت از دروازه بایرن می داند. به باور این برزیلی اکنون هرچیزی امکان پذیر است ، حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

جیووانی البر مهاجم اسبق بایرن مونیخ در مقاله ای که در سایت " TZ " منتظر شده است ، صحبتهایی را در مورد پیوستن مانوئل نویر نوشته است که در ذیل می خوانید.

 طرفداران بایرن مقابل نویر قرار می گیرند؟ پس از انجام اولین بازی او برای بایرن مونیخ همه چیز فراموش می شود. مانوئل نویر که به تازگی برای شالکه 04 بازی می کرد گفته بود که فکر نمی کند هیچوقت برای بایرن مونیخ بازی کند. اما او دقیقاً‌ مثل من اشتباه کرد. زمانی که من برای اشتوتگارت بازی می کردم من هم گفتم: باشگاه بایرن؟ نه، ممنونم از شما. اگر چه بایرن باشگاه خوبی است ، ولی من می خواهم در اشتوتگارت بمانم.

بعدها ، پس از آن حرفهایم فهمیدم که برای رسیدن به هرچیزی شما مجبورید به بایرن مونیخ بپیوندید. به همین دلیل ، مانوئل نویر این تصمیم را گرفت ، که به نظر من تصمیم درستی بود. او دروازه بان خوبی است ، که اکنون برای باشگاه خوبی بازی می کند. و من اعتقاد دارم ، او می تواند بهتر از الیور کان باشد. البته ، او باید افتخارات زیادی را کسب کند. از جمله تجربه حضور در فینال جام جهانی و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تا بتوان گفت: نگاه کن ، او در واقع بهتر از الیور کان است.

اما واقعاً چیزی درون این پسر وجود دارد. اگر او از آسیب ها در امان باشد ، و اگر همه چیز برای او خوب پیش برود ، سپس او نشان می دهد که چه توانایی هایی دارد. حتی اگر او اشتباهی انجام دهد ، بله ، هر هواداری آن را فراموش خواهد کرد. مانوئل نویر همه چیز خود را می دهد ، و هواداران پشت سر او خواهند ماند. ما اکنون می دانیم که یک دروازه بان ویژه داریم ، و من توسط تجربۀ شخصی خودم می گویم اگر او در فینال لیگ قهرمانان درون دروازه بایستد می تواند قهرمانی را برای تیمش به ارمغان بیاورد. همان کاری که الیور کان در سال 2001 انجام داد...

جیووانی البر

نظرات 4 + ارسال نظر
pegah_ballack پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 00:11

mohammmmmmmmmmmmmmmmmmad!!!!vaghean bf gf an??????begu bekhodaaaaaaaaaaaaaaaaaakho age bf gf and chera donbale khunaas

می خوای نویر تو جوب بخوابه!!!

اونجا رسمه... تازه بالاک بعد از اینکه 3 بار بچه دار شد بعداً به صورت رسمی با زنش ازدواج کرد!!!

فرض گن بچۀ آدم تو جشن عروسی پدر و مادر خودش باشه...

حمید مونیخی پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 01:02 http://fcbayernblog.blogfa.com

البر غلط کرده که همچین جسارتی کرده

pegah_ballack پنج‌شنبه 19 خرداد 1390 ساعت 19:35

kho tanha khune begire na ba gf esh albate man midonam namzadeshe na gf eshvali rasme badi daranasan ishala khoshbalkh shan

سهیل سه‌شنبه 9 شهریور 1395 ساعت 20:25 http://www.sohil.com

البر به گور باباش خندیده که میگه نویر بهتر از کان است . الیور کان کم افتخار داشت کم به البر حال داد. کان خیلی عجیب بود. خیلی زیاد. البر مغز خر خورده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد