وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانوئل نویر تست های پزشکی را پشت سر گذاشت


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اکنون یک هفته از خبر انتقال مانوئل نویر از تیم شالکه به بایرن مونیخ می گذرد. این دروازه بان امروز در ساعت 9 صبح ، آخرین مانع را برای پیوستن به مونیخی ها پشت سر گذاشت.

پس از عبور از آزمایشهای پزشکی مانوئل نویر 25 ساله قرار داد خود را بمدت 5 سال تا 30 ژوئن 2016 با بایرنی ها به امضاء رساند. نویر گفت: " من مشتاقانه منتظرم تا وظیفه ام را در بایرن آغاز کنم ، و اولین جلسه تمرین را در اردوگاه آموزشی باشگاه انجام دهم. "

نویر در مصاحبه اختصاصی با FCB.TV گفت: " من مهمان جدیدی در مونیخ نیستم. من مونیخ را می شناسم ، و احساس راحتی در اینجا دارم. " او صبح زود بعد از دیدار تیم ملی آلمان و آذربایجان به مونیخ سفر کرد تا کارهای تست پزشکی را انجام دهد. او بعد از چهار ساعت پرواز از باکو به لندن و سپس به مونیخ گفت: " به اندازه کافی برای یک روز کاری انرژی دارم ، اما هنوز به اندازۀ کافی نخوابیده ام. "

با وجود خستگی ، نویر با روحیه بالا و قوی به دیدار کریستین نرلینگر در یکی از معروفترین رستوران ها در مرکز شهر مونیخ رفت و سوسیس سفید با چوب شور { غذای سنتی مونیخی ها } میل کرد. شمارۀ یک تیم ملی آلمان ، بایرن مونیخ را به عنوان تیم آینده اش انتخاب کرده است ، علیرقم اینکه پیشنهاد های خوبی از خارج از کشور داشت.

نویر در اینباره گفت: " من احساس خوبی در آلمان دارم ، من دروازه بان هستم و بایرن مونیخ بهترین تیم در آلمان. بنابراین ، می خواستم به بایرن مونیخ بپیوندم. می خواهم برای جشن گرفتن ، موفقیت های شخصی و تیمی را توسط باشگاه بدست بیاورم. "

مشخص شد که نویر خود را تنها محدود به حضور 5 ساله در بایرن مونیخ نکرده است. نویر در اینباره گفت: " من قطعاً می دانم که چه می خواهم. من مشتاقانه منتظر 5 سال پیش رو هستم ، و فکر نمی کنم برای 5 سال در اینجا بمانم. این قطعاً بیش از این است ، من اینطور فکر می کنم. "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد