وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گومز: همیشه در خدمت تیم ملی فوتبال آلمان هستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ ماریو گومز، مهاجم بایرن مونیخ فصل 11-2010 را فوق‌ العاده گذراند و 39 گل در تمامی رقابت‌ ها زد.  

این بازیکن 25 ساله صدرنشین جدول گلزنان بوندسلیگا شد و در لیگ قهرمانان هم با چند نفر دیگر در رتبه دوم گلزنان قرار گرفت. اما او در تیم ملی آلمان هرگز باثبات نبوده. این باعث دغدغه اوست: «من همیشه در تلاش برای خدمت هستم. هر تصمیم دیگری را مربی می‌گیرد.»
او پس از برد دو بر یک مقابل اروگوئه گفت: «تیم‌های آمریکای جنوبی همیشه قدرتمند هستند اما ما عملکردی قوی مقابل اروگوئه داشتیم. می‌خواستیم در این بازی بهترین عملکرد را داشته باشیم و این نیاز داشت که بازیکنان و مربی نهایت تلاش خود را انجام دهند تا نتیجه را بگیریم.»
یواخیم لو، مربی آلمان از عملکرد گومز راضی است. گومز در یک صحنه توپ را عالی گرفت، سپس به پیش تاخت و گل اول بازی را زد. لو می‌گوید: «با گل مقابل اروگوئه او کلاس خود را ثابت کرد. امسال برای ماریو عالی بوده است.»
گومز در دیدارهای مقدماتی یورو 2012 مقابل اتریش و آذربایجان در ترکیب ثابت قرار خواهد گرفت. میروسلاو کلوزه به دلیل مصدومیت دنده در این دو بازی غایب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد