وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقال مانوئل نویر به بایرن مونیخ پیچیده تر شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، انتقال مانوئل نویر به بایرن مونیخ دشوارتر شد. بر خلاف انتظارات، در روز دوشنبه هیچ تصمیمی در مورد آینده نویر از سوی مسئولان تیم شالکه گرفته نشد.

مسئولان باشگاه شالکه 04 تصمیم در مورد فروش مانوئل نویر سنگربان تیمشان به بایرن مونیخ را به تعویق انداختند. به گزارش "بیلد سایتونگ" موضوع نویر از دستور کار هئیت مدیره شالکه در روز دوشنبه حذف شد. کلمن تونیس رئیس هئیت نظارت به دلایلی در این جلسه حضور نداشت. مانوئل نویر می خواهد در تابستان به تیم باواریایی بپیوندد و دو باشگاه شالکه و بایرن مونیخ بر سر مبلغ 18 میلیون یورو قطعی و هفت میلیون یورو پاداش در صورت موفقیت بایرن مونیخ برای قهرمانی بوندسلیگا و فهرمانی لیگ قهرمانان به توافق رسیده اند.  

نظرات 5 + ارسال نظر
سلن سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 09:09

این نظرات رو کی تایید میکنه ؟

خب معلومه من

سلن سه‌شنبه 10 خرداد 1390 ساعت 16:17

شما ؟

منم خودمم امیرحسین
مگه تو وبلاگ تو کی نظرها رو تایید میکنه؟!

سلن چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 08:41

!
تویی ؟
!!!!!
من فکر کردم سید محمد تایید میکنه

با اجازه مدیر ایندفعه خودم تائید کردم.


احساس قدرت عجیبی به من دست داد!!! الان تمام دنیا زیر پام هستش...

سلن چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 11:41

وای سرم گیج رفت
شما علی هستید ؟
سید محمد ؟
یا جناب امیر حسین ؟
اصلا مدیییییییییییر کیه ؟‌

من سید محمد هست...

مدیر هم امیر حسین کبیر هستش.

سلن چهارشنبه 11 خرداد 1390 ساعت 15:47

خدایا خدایا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد