وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تصاویر دیدار دوستانه آلمان و اروگوئه

 

بقیه تصاویر در ادامه مطلب...

 

 

 

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سلن دوشنبه 9 خرداد 1390 ساعت 10:34 http://klose2.blogfa.com

این تبلیغات رو خودت گزاشتی یا مال بلاگ اسکای ؟
فقط عکسای ماریو گومز بودن که ...
راستی من تحقیق کردم از موقعی که من از یانسن خبر ندارم 6 ماه میشه تقریبا !
نمیشه ازدواج کنه بعد بابا هم بشه تازه بابای بچه هااااااااا !!!!!!!!!!!

خودم گذاشتم. دوست داشتی روزی یه کلیکی روشون بکن یه خرده خوشحال شم
دیگه گومزه دیگه
شوخی کردم باهات! یانسن چه میدونم کجاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد