وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر چهره های شاخص ژرمنها درباره فینال لیگ قهرمانان اروپا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از اکسپرس‌،‌ در آستانه دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا که فردا شب در ورزشگاه ویمبلی شهر لندن برگزار خواهد شد، چهره‌های شاخص فوتبال آلمان نقطه نظر خود را در مورد برنده این بازی بیان داشتند. 

فرانتس بکن‌باوئر :

پیش‌بینی در مورد نتیجه این بازی کاری بس دشوار است. هر دو تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری همینطور جدال‌های داخلی لیگ خود، عملکردی درخشان داشتند. با وجودی که این پیکار در انگلیس برگزار می‌شود، ولی تصور می‌کنم بخت بارسا برای برد بیشتر از منچستریونایتد باشد که در خانه حضور دارد.
یواخیم لو :

منچستریونایتد اندکی آماده‌تر از بارسلونا است. فکر می‌کنم برنده شود.
یورگن کلوپ :

اگر لیونل مسی بتواند در ورزشگاه ویمبلی حرکات همیشگی خود را در زمین داشته باشد، من بارسا را برنده این مصاف می‌دانم.
فیلیکس ماگات :

منچستریونایتد برنده می‌شود. بازیکنان این تیم برای انتقام‌گیری می‌آیند.
اولیور بیرهوف :

بخت دو تیم مساوی است. احساس می‌کنم منچستری‌ها از امتیاز بازی خانگی بهره می‌گیرند.
گونتر نتسر :

بارسلونا تجربه تکرار پیروزی بر منچستر یونایتد در این بازی بسیار دشوار را دارد.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد جمعه 6 خرداد 1390 ساعت 18:37

از یواخیم لو انتظار همچین حرفی را نداشتم

۸۸ شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 02:08

بااینکه از تو تیم نفرت دارم ولی شانس من یو بیشتره دلایلشم ویمبلی و فرگی

میلادکان شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 07:29 http://www.footbali.mihanblog.com/

پس هر روز بیا تو سایتم هم اخرین اخبار فوتبال جهان را ببین هم روی تبلیغات کلیکن

سلن شنبه 7 خرداد 1390 ساعت 09:43 http://klose2.blogfa.com

چرا نداشتی ؟
یو اخیم هرچی بگه درسته
البته برای من که مهم نیست و دنبال بازی رو هم نمیگیرم
حالا هرکی برنده شد به ما چه دخلی داره ؟
تازه امیدوارم که بارسا ببره
چوووووون خیلی خوب بازی میکنه و همچنین خدا کنه پیکه بره جلو گل بزنه

چی رو نداشتم؟
باشه
برای منم مهم نیست ولی بارسا دیگه خیلی پر رو شده البته از منچستر هم بدم میاد دوتا پر رو خوردن به هم بازی مساوی شه سوت رو بزنه جام رو نصف کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد