وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: تیمی نمی تواند سبک بارسا را تقلید کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینس رومنیگه، مدیر باشگاه بایرن معتقد است این باشگاه برای رسیدن به موفقیت باید راه خود را پیدا کند و نباید به دنبال کپی کردن از بارسلونا و منچستریوناتد باشد.

این باشگاه باواریایی در رقابت های این فصل روزهای دشواری را سپری کرد و در نهایت در بوندسلیگا در رده سوم قرار گرفت و در لیگ قهرمانان نیز در مرحله یک هشتم نهایی مغلوب اینتر شد. از سوی دیگر شنبه شب بارسا و منچستریونایتد در فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل هم قرار خواهند گرفت. نتایج ضعیف بایرن موجب شد تا ونگال از این باشگاه اخراج شده و یوپ هاینکس به عنوان سرمربی فصل آینده باشگاه معرفی شود.
رومنیگه در گفتگو با خبرنگاران گفت: "باید گفت که ثباتی که باشگاهی مانند منچستریونایتد در مورد جایگاه مربی اش دارد، بی نظیر است. فکر می کنم حضور سر الکس فرگوسن در این باشگاه برای 25 سال فوق العاده است. بارسا کادر جوانی دارد که در اوج قرار دارد. من فکر می کنم هر باشگاهی باید سبک خاص خود را پیدا کند. فکر نمی کنم باشگاهی بتواند سبک بارسا را کپی کند. هر باشگاه و هر کشوری ویژگی های خود را دارد."
رومنیگه تاکید کرد که موفقیت در لیگ قهرمانان همیشه برای بایرن در اولویت قرار دارد به ویژه سال آینده که دیدار فینال در آلیانس آرنا برگزار خواهد شد اما اعلام کرد همه تیم های برای قهرمانی پای به این رقابتها می گذارند.
وی افزود: "هرچند فصل آینده فینال در آلیانس آرنا برگزار می شود اما رسیدن به دیدار نهایی برای ما دشوار است. تا به حال هیچ تیمی در فینالی که در ورزشگاه خودش بوده، حضور نداشته است. ما سعی می کنیم تا فصل آینده به این رکورد پایان دهیم. چمپیونزلیگ رویای همه تیم هاست. من آدم های زیادی در انگلیس، ایتالیا و اسپانیا می شناسم که به دنبال قهرمانی در این رقابت ها هستند. کلید موفقیت در این رقابتها ثبات است و این به آن معنی است که ما سعی کنیم هر سال حداقل به نیمه نهایی برسیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد