وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بعد از منتفی شدن خرید کنترائو؛ بایرن به دنبال کلیشی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ بایرنی ها که به دنبال تقویت خط دفاعی شان هستند، قصد داشتند فابیو کنترائو، مدافع بنفیکا را به خدمت بگیرند اما پیشنهاد 30 میلیون یورویی باشگاه پرتغالی٬ باشگاه باواریایی را از این خرید منصرف کرده است.

کریستین نرلینگر، مدیر ورزشی بایرن روز 10 می با مدیران باشگاه پرتغالی دیدار کرد اما یک منبع نزدیک به باشگاه پرتغالی اعلام کرده این مدافع ملی پوش به دلیل قیمت هنگفتی که باشگاه برایش در نظر گرفته، احتمالا فصل آینده نیز در لیسبون خواهد ماند.
اکنون بایرنی ها به دنبال یک گزینه جایگزین برای این بازیکن هستند و گفته می شود که گائل کلیشی، مدافع فرانسوی آرسنال را زیر نظر دارند. گفته می شود کلیشی قصد دارد آرسنال را ترک کند و با توجه به اینکه از علاقه مندی بایرنی ها آگاه شده، پیشنهاد تمدید قراردا توپچی ها و همچنین پیشنهاد منچسترسیتی و لیورپول را نیز رد کرده است.
قرارداد کلیشی با آرسنال در تابستان 2012 به پایان می رسد و او می تواند با مبلغی کمتر از 6 میلیون یورو این باشگاه را ترک کند. از سوی دیگر گفته می شود اینتری ها نیز به دنبال این مدافع چپ 25 ساله هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد