وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یک خبر نسبتاً خوب برای بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان

http://s1.picofile.com/file/6703037222/uefa_champions_league_black_1440x900.jpg

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از انجام دیدارهای آخرین هفته لیگ برتر انگلستان بایرن مونیخ می تواند کمی نفس راحت بکشد. ظاهراً  تیم سوم بوندسلیگا کار ساده تری را پیش رو خواهد داشت.

تیم فوتبال منچستر سیتی با پیروزی در هفته 38 لیگ برتر انگلستان و با توجه به تساوی تیم آرسنال توانست مقام سومی خود در لیگ برتر انگلستان تثبیت کند. بدین صورت نگرانی مدیران باشگاه بایرن مونیخ از رویارویی با تیم منچستر سیتی از بین رفت، زیرا با توجه به ضریب بالای تیم آرسنال و بایرن مونیخ این دو تیم در پلی آف انتخابی مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف هم نخواهند رفت.

در مرحله انتخابی 15 تیم حضور دارند که تیمهای بایرن مونیخ ( تیم سوم بوندسلیگا )، آرسنال ( تیم چهارم انگلستان )، ویارئال ( تیم چهارم اسپانیا )، اودینزه ( تیم چهارم ایتالیا ) و بین لیون و پاری سن ژرمن ( تیم سوم فرانسه ) با توجه به ضریب بالایی که دارند به صورت اتوماتیک به مرحله دوم خواهند رفت و در مرحله اول 10 تیم دیگر از سایر لیگهای اروپا به مصاف هم می روند و برندگان آن دیدارها به مصاف این پنج تیم که از قبل صعود کرده اند خواهند رفت.

البته نا گفته نماند که این احتمال وجود دارد تیم اودینزه با توجه به داشتن ضریب پائین تر نسبت به چهار تیم دیگر در مرحله دوم مقابل تیم بایرن مونیخ قرار بگیرد.

نظرات 3 + ارسال نظر
هیوا سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 13:54

درسته که بازی در زمان مناسبی برگزار نمیشه و به احتمال زیاد تیم در این مقطع به هماهنگی کامل نرسیده است ولی به نظر من برای تیم بزرگی مثل بایرن نباید مهم باشد که با چه تیمی روبرو میشه.

محمد_13 سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 14:32

برای قهرمانی باید از روی جنازه همه رد بشن.

منچستر و بارسا و رئال نداریم...

۸۸ چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 02:52

بابا بی خیال.اگه قراره تیم قهرمان بشه نباید از هیچکی بترسه. اگه قراره بترسه همون اول اوت بشه خیال همه راحت میشه تا الکی دلخوش ترسوها نباشند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد