وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن‌باوئر: بایرن مونیخ با ونگال هشتم می‌شد!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانتس بکن‌باوئر، رئیس افتخاری باشگاه بایرن از اولی هوینس، رئیس باشگاه تشکر کرده که لوئیس ونگال را اخراج کرد.

ونگال پس از نتایج ضعیفی که گرفت برکنار شد و جایش را به آندریس یونکر داد. بکن‌باوئر می‌گوید این تغییر لازم بود: «اگر اولی این کار را نمی‌کرد، ونگال هنوز مربی ما بود و ما به رتبه هشتم می‌رسیدیم!»

با آن که دارنده بیشترین عنوان قهرمانی بوندسلیگا در نهایت سوم شد و به لیگ قهرمانان رسید، اما بکن‌باوئر می‌گوید که تیم نیاز به تغییر دارد: «کریستین نرلینگر (مدیر ورزشی بایرن) کارش را به خوبی انجام داده. البته متاسفانه او هنوز از پس‌زمینه به جلوی تصویر نیامده. این تغییر باید انجام شود تا او پذیرفته شود. نرلینگر بیش از حد به دستاوردهای فرد پیشین احترام می‌گذارد.»

بکن‌باوئر همچنین به کار مارکوس بابل، مدافع پیشین بایرن احترام گذاشت. او با هرتا برلین به دسته برتر صعود کرد و بکن‌باوئر گفت: «عملکرد بابل فوق‌العاده بوده است. ما بسیار از او می‌شنویم. او دی‌ان‌ای بایرن را دارد. او فردی در قالب یورگن کلوپ است. او حتی در دوران بازی هم باهوش و مشتاق بود.»

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد_13 دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 23:09

دیگه خیلی غلو کرده!

سپیده سه‌شنبه 3 خرداد 1390 ساعت 08:32 http://klose2.blogfa.com

اییییییییییییییییییییییینو
هستم
ایوووووووول بکن باوئر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد