وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: شکست دادن آلمان کاری دشوار است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان در صحبتهایی زبان به تمجید از ماریو گوتزه، یکی از پدیده های جوان بوندسلیگا گشوده است.

لو به بیلد گفت: «ماریو گوتزه بازیکنی استثنایی و بامهارت است. برخی دیگر از بازیکنان دورتموند مثل آندره شورله و مارکوس رئوس، بازیکنان خوبی هستند. این سوال مطرح است: چه کسی در بالاترین سطح موفق خواهد بود؟ همه اینها بازیکنان بامهارتی هستند که هنوز گام به جلو برنداشته اند. بازیکنی مثل تونی کروس مهارت خارق العاده ای دارد ولی عملکرد او در دوره های اخیر در مقایسه با بازیهایی که سال گذشته در لورکوزن ارائه می کرد، چندان خارق العاده نیست. تمام این بازیکنان هنوز در سطح تراز اول فوتبال اروپا نیستند و الان این سوال مطرح می شود که چه کسی به موفقیت خواهد رسید؟ کدام بازیکن مثل توماس مولر، سامی خدیرا، مانوئل نویر و مسوت اوزیل در جام جهانی گذشته خوش خواهند درخشید؟ این کلید است. ما بازیکنان جوان خوبی داریم. یکی از دلایل این است که در رقابتهای بوندسلیگا، به بازیکنان این فرصت را نمی دهند که به عرصه های بالای بین المللی برسند. هنوز این بازیکنان را در مرحله حضور در بالاترین سطوح اروپا نمی بینم.»
لو معتقد است که آلمان یکی از مدعیان قهرمانی در رقابتهای یورو2012 است ولی درعین حال برخی از تیمها را خطرناک می داند: «چه تیمهایی خطرناک هستند؟ اسپانیا؟ هلند؟ بله. انگلیس، فرانسه، ایتالیا، پرتغال؟ شاید. ما همانطورکه در جام جهانی بازی کردیم و حتی اندکی بهتر بازی خواهیم کرد. بعد شکست دادن ما سخت خواهد شد. من این را به بازیکنانم گفتم. این در ذهن بازیکنانمان که می خواهند به قهرمانی برسند، وجود دارد.»

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد