وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آندریس یونکر 3 بازیکن برتر 2011/2010 بوندسلیگا را انتخاب کرد


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مربی موقت بایرن مونیخ آندریس یونکر به انتخاب شخصی خود 3 بازیکن برتر فصل گذشته بوندسلیگا را برگزید که یکی از آنها از شاگردان این مربی می باشد.

36 سرمربی از بوندسلیگا 1 و بوندسلیگا 2 به انتخاب شخصی خود به 3 بازیکن برتر بوندسلیگا رأی دادند که در این میان غالبآ ماریو گوتزه ، نوری شاهین و آرتور ویدال را انتخاب کردند.

یونکر آرتور ویدال را به عنوان بازیکن نخست و سال بوندسلیگا برگزید و در این خصوص گفت: گلها و پاسهای گل ویدال کمک فوق العاده ای برای موفقیت بایرلورکوزن بود و نشان داد که بطور مداوم یک بازیکن تاُثیرگذار بحساب می آید. این اتفاق در حالی رخ می دهد که قرارداد ویدال در سال 2012 با لورکوزن به پایان می رسد و هوینس در هفته گذشته از علاقه بایرن مونیخ برای خرید او خبر داده است.

مانوئل نویر که به احتمال فراوان در فصل آینده در درون دروازه بایرن می ایستد به عنوان بازیکن دوم از سوی یونکر انتخاب شد که وی در اینباره گفت: او نقش تعیین کننده ای برای موفقیت شالکه در لیگ قهرمانان اروپا داشت. من مطمئن نیستم که شالکه بدون او می توانست اینقدر موفق باشد.

ماریو گومز مهاجم بایرن مونیخ که با 28 گل زده فصل را به پایان رساند و آقای گل بوندسلیگا شد به عنوان سومین انتخاب یونکر اعلام شد. یونکر خاطرنشان کرد: او در سطح ملی و بین المللی بسیار پیشرفت باورنکردنی داشته. او در حال حاضر در بالاترین سطح بازی می کند ، گلهای زیادی می زند و بسیار آماده است. او آمار باورنکردنی را در فصل گذشته بجای گذاشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد