وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوزه: بایرن برای من همه چیز است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ میروسلاو کلوزه در مصاحبه ای با روزنامه نود اکراین، اعلام کرد که علاقه زیادی به باشگاه بایرن مونیخ دارد.

وی گفت: "من تیم خود را دوست دارم. بایرن برای من همه چیز است. من قصد جدایی از باشگاه ندارم. در اینجا همه چیز راضی کننده است. هواداران و بازیکنان در بایرن از من حمایتهای زیادی میکنند که من دوست ندارم، این عشق و احترامی که نسبت به من وجود دارد را از دست بدهم. اگر از من بپرسند که در چه باشگاهی بازی خواهم کرد، من میگویم در هیچ باشگاهی، چون میخواهم در باشگاه خود بمانم."

نظرات 3 + ارسال نظر
salma یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 23:15

ba in karet neshun dadi ke hanuz laieghe tahsini.kash ino zudtar migofti.

سپیده دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 09:44 http://halivood.blogfa.com

سلام
ببخشید ها
من امتحانام شروع شده
تا سه هفته نمیتونم بیام یعنی اون طور که قول دادم امروز نمیتونم
فردا امتحان جغرافی دارم خیییییلی سخته عین تراکتور باید کتاب رو شخم بزنم
بازم معذرت میخوام

سلام. خواهش میکنم
برو به درسات برس که واجب تره. بخون نمره هات همه ۲۰ شه بعد بیا اینجا دور هم خبر بزاریم بخونیم
مواظب باش صفحه های کتاب رو موقع شخم زدن پاره نکنی

salma دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 10:16

ta jaiee ke iadame in nazaro tuie weblog bayern gozashtem .ghodrate khoda inja chikar mikone?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد