وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رودی فولر: ویدال بازیکن ارزشمندی برای لیگ قهرمانان است

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نظر می رسد به غیر از انتقال مانوئل نویر باشگاه بایرن مونیخ در مورد خرید آرتور ویدال بازیکن بایرلورکوزن دچار مشکلاتی بشود.
پس آخرین دیدار بایرن مونیخ در بوندسلیگا٬ اولی هوینس به صورت علنی اعلام کرد که بایرن مونیخ به آرتورو ویدال بازیکن اهل شیلی علاقه مند است و در مورد خرید او با مسئولان باشگاه لورکوزن مذاکره خواهد کرد. اما رودی فولر در روز یکشنبه (امروز) در sport 1 اعلام کرد علیرغم قرارداد آرتورو ویدال تا سال 2012 آنها حاضر نیستند به راحتی این بازیکن ارزشمند را از دست بدهند.  
او افزود: ما نمی خواهیم تنها یک حضور معمولی در لیگ قهرمانان داشته باشیم. همچنین می خواهیم سال های دیگر در لیگ قهرمانان شرکت کنیم و در این راه به ویدال نیاز داریم. او بازیکنی است که شاید در این رقابتها می تواند 7 تا 9 امتیاز را برای ما بدست آورد. ولی آیا بایرن مونیخ از خرید او منصرف می شود؟! البته که نه، چرا که همه چیز با پول قابل حل شدن است.  
بر همین اساس رودی فولر درهایی را برای بایرن مونیخ باز گذاشت و اعلام کرد: البته اگر پیشنهادهایی که ارزش بیشتری دارند ارائه شوند ما باید به آن پاسخ دهیم.  
ارزش ویدال در سایت transfermarkt.de در حدود 17 میلیون یورو می باشد بنابراین رودی فولر و سایر مسئولین باشگاه لورکوزن با ارائه پیشنهاد 20 میلیون یورویی باواریایی ها حاضرند سر میز مذاکرات بنشینند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد