وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس در انتظار شروع خوب

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬‌ یوپ هاینکس، سرمربی جدید باواریاییها معتقد است که تیمش، شروع سختی را نخواهد داشت.

وی گفت: "ما میتوانیم با شروع فصل از ۰ به ۱۰۰ برسیم. من میدانم که بایرن، آمادگی لازم برای همه چیز را دارد. من با فلسفه بازیکنان و مدیران باشگاه، آشنا هستم و میدانم چه چیزی در انتظار من است. ما هیچ مشکلی برای شروع فصل نخواهیم داشت و من مطمئن هستم که در مرحله پلی آف، هر تیمی را شکست خواهیم داد. ما در ماه جولای، ۴ هفته زمان داریم تا برای بازی با پلی آف، آماده شویم. برنامه فشرده است اما قابل اجراست. من مطمئن هستم که ما میتوانیم از پلی آف به راحتی، عبور کنیم."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد