وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

الیور کان: عملکرد سران بایرن تعجب آور بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دروازبان سابق بایرن عملکرد غول های باواریا را در پیشنهاد به نویر مورد انتقاد قرار داد و مبلغ پیشنهادی بایرنی ها برای جذب نویر را بسیار گزاف توصیف کرد.

مانوئل نویر 25 ساله پس از دیدار فردا شب در بازی نهایی جام حذفی آلمان شالکه را به مقصد بایرن ترک خواهد کرد.

بنا به گزارش های منتشره باشگاه مونیخی برای جذب کاپیتان آبی های سلطنتی مبلغی حدود 20 میلیون یورو را پیشنهاد داده است. اما اولی کان معتقد است نویر می توانست با پایان قرارداد خود در شالکه و به صورت بازیکن آزاد برای فصل آینده درون دروازه مونیخی ها قرار گیرد و این مبلغ برای انتقال وی به مونیخ بسیار زیاد است.

اولی کان امروز به بیلد گفت: "مانوئل دروازبان بسیار خوبی است اما جذب وی با چنین مبلغ گزافی و در شرایطی که فصل آینده او بازیکن آزاد خواهد بود منطقی نبود."

اولی کان که پس از بازنشستگی در سال 2008 به عنوان کارشناس تلویزیونی فعالیت می کند از تصمیمات بایرنی ها برای استخدام مربی 66 ساله بایرلورکوزن نیز انتقاد کرد و می گوید: "این آخرین راه حل نبود در حقیقت فلسفه فکری آنها برای چنین تصمیمی چه بوده است؟ آنها بر اساس چه معیاری بازیکن جذب می کنند؟ اساس موفقیت یک تیم تداوم و ثبات کادر فنی است. من تعجب می کنم که بازیکنان چگونه با یکدیگر هماهنگ می شوند. بارسلونا به ما نشان داد که ما باید برای طولانی مدت برنامه ریزی داشته باشیم و باید برای آینده فکر کنیم."

کان در حال یادگیری و دریافت مدرک مربیگری است. او با رقیب سابق خود در تیم ملی ینس لمن شوخی کوچکی نیز انجام می دهد و می گوید: "ما می توانستیم یک تیم فوق العاده باشیم. زمانیکه من به عنوان تمرین دهنده فعالیت کنم و ینس دستیار من باشد. البته من شک دارم که وی راه دیگری به جز پذیرش این موضوع داشته باشد."

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 22:56

از الیور کان چنین انتظاری نداشتم که همچین نظری رو بده...

یعنی چی؟! بایرن یک فصل دیگه گلهای مفت بخوره و راحت جام ها رو از دست بده چون نویر یک سال دیگه با شالکه قرارداد داره؟! شاید مبلغش یکم زیاده ولی خرید حیاتی بود.

با این صحبتهاش نشون داد از هوینس و رومینیگه خسیس تر کان هستش!!! خدا کنی اگر یکروزی وارد کادر مدیریتی بایرن شد این افکار رو نداشته باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد