وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نیلس پترسن رسما به بایرن پیوست

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولین خرید بایرن پس از گذشت یک هفته از پایان فصل با ثبت قراردادی 3 ساله با مهاجم 22 ساله انرژی کوتبوس انجام شد.

نیلس پترسن مهاجم 22 ساله انرژی کوتبوس در این فصل از بوندسلیگای 2 با 25 گل‌زده آقای گل بازی ها شد و پس از درخشش خیره کننده مورد توجه مسئولان بایرن قرار گرفت و با قراردادی 3 ساله به بزرگترین باشگاه آلمان پیوست.

پترسن از باشگاه سابق خود بسیار سپاسگزار است و می گوید: "واقعا از باشگاه کوتبوس سپاسگزارم. حمایت های آنها موجب شد که بهترین چیزی که می توانست برایم رخ دهد. من به اینجا علاقه مند هستم و بسیار سخت کوتبوس را ترک می کنم. بدون حمایت هواداران٬ هیئت مدیره و کادر فنی من هرگز نمی توانستم شانس حضور در بایرن را بدست آورم."

نظرات 2 + ارسال نظر
سپیده جمعه 30 اردیبهشت 1390 ساعت 16:31 http://klose2.blogfa.com

نام کاربری ؟
رمز عبور ؟

دعوتنامه فرستادم به ایمیلت. نام کاربری و رمزت اونجاست.

سلن شنبه 31 اردیبهشت 1390 ساعت 09:50 http://klose2.blogfa.com

دیدم رمز عبور نداشت میگه اگه قبلا ثبت نام کردید نام کاربری و رمز عبورتون رو بزنید و برید تو
اگه هم نکردید برید ثبت نام کنید
من قبلا یک بار با ایمیل خودم یکبار هم با ایمیل یکی دیگه ثبت نام کردم
الان ایمیل از کجا بیارم
نتونستم ثبت نام کنم

خب بزن که تا حالا ثبت نام نکردی. دوباره ثبت نام کن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد