وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانوئل نویر: من خائن نیستم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ مانوئل نویر دروازه بان شالکه، ادعای بعضی از طرفداران این تیم در مورد خیانت به شالکه به دلیل عدم تمدید قراردادش را رد کرد.

این دروازه بان ملی پوش حاضر به تمدید قراردادش با شالکه نشد و قصد دارد در تابستان این تیم را ترک کند. به همین دلیل طرفداران باشگاه او را به خیانت متهم کردند مسئله ای که نویر آن را به شدت رد می کند.

او در گفتگو با اسکای اسپورت گفت: "من به کسی خیانت نکردم. تنها کاری که من انجام دادم این است که به باشگاه اعلام کردم نمی خواهم قراردادم را بعد از سال 2012 تمدید کنم. من دروغ نگفتم یا زیر قولم نزدم. من به این خاطر این کارها را انجام ندادم چون شالکه را دوست دارم. من همیشه برای موفقیت این باشگاه تمام تلاشم را انجام دادم. این باشگاه مانند خانه من است و همیشه هم خواهد ماند. می دانم که بعضی ها به من لقب یهودا داده اند اما بعضی ها هم آن را پذیرفته اند و به آن احترام می گذارند."

نویر احتمالا در تابستان پیش رو به بایرن مونیخ خواهد رفت هرچند هنوز این باشگاه با شالکه برای انجام این انتقال به توافق کامل نرسیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد