وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن و پیشنهاد تمدید قرارداد به کلوزه

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کارل هاینس رومنیگه امیدوار است که بایرن بتواند بر سر قرارداد جدید با میروسلاو کلوزه به توافق برسد اما پذیرفت که شرایط سختی برای این کار وجود دارد.

میروسلاو کلوزه تابستان جاری با اتمام قرارداد مواجه خواهد شد اما گزارشات رسیده حاکی از آن است که بایرن قرارداد جدید به مدت یکسال به وی پیشنهاد کرده است. این در در حالی است که کلوزه که ماه آینده 33 ساله می شود گفته است که خواهان قرارداد دوساله است و در این ارتباط میلان و والنسیا با وی تماسهایی برقرار کرده اند.

رومنیگه مدیر بایرن به روزنامه مونشنر مرکور گفته است: قرارداد کلوزه در این تابستان تمام می شود و من واقعا نمی توانم پیش بینی کنم به چه نتیجه ای خواهیم رسید. این خیلی روشن است که مدت   قرارداد جدید چقدر خواهد بود. خیلی خوب خواهد شد اگر که به توافق برسیم. من از این نتیجه شادمان خواهم شد.

با این حال بایرن به دنبال نیل پترسن آقای گل بوندسلیگای 2 نیز است که در انرژی کوتبوس بازی می کند. رومنیگه ابراز امیدواری کرده است که مراحل پایانی قرارداد با این بازیکن نیز در هفته جاری انجام شود. رومنیگه گفت: من خیلی خوشبین هستم که اعلام کنیم امضای قرارداد با پترسن در همین هفته انجام می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد