وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولیچ : شاید مقابل زنیت بازی نکنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ دقایقی پیش هواپیمای حمل بازیکنان بایرن مونیخ در فرودگاه پولکوا، شهر سنت پترزبورگ به زمین نشست.

ایویکا اولیچ به همراه بازیکنان تیم به پترزبورگ سفر کرده است. بعد از خروج از هواپیما، خبرنگار شبکه یک ملی اوکراین با او مصاحبه کوتاهی به زبان روسی انجام داد که به شرح زیر است:

آیا هنوز زبان روسی را فراموش نکردید؟ 

مگر میتوان تا زمانی که تیموشوک در کنارت است، زبان روسی را فراموش کرد. او به من اجازه فراموش کردن زبان روسی را نداده است.

وضعیت خود را چگونه میبینید، آیا در بازی فردا، حضور خواهید داشت؟ 

وضعیت من در حال حاضر خوب است و تمرینات خود را آغاز کرده ام. احساس بسیار خوبی دارم و امیدوارم که هرچه زودتر بتوانم به تیمم کمک کنم. درباره بازی فردا، هنوز هیچ چیز نمیدانم اما فکر میکنم که نتوانم بازی کنم. این بازی میتواند برای ما بسیار مفید باشد. امیدوارم که کسی در این بازی، مصدوم نشود. بسیاری از بازیکنان ما قصد دارند تا بعد از این بازی به مرخصی بروند. ما حساب میکنیم که این، آخرین بازی لیگ ما است و باید لیگ را با این بازی به پایان برسانیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد