وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلتینتاپ: رئال مادرید برای من یک رویا است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ همیت آلتینتاپ که دیروز در حضور هواداران از باشگاه بایرن مونیخ خداحافظی کرد رئال مادرید را تیم جدید خود خواند و گفت حضور در چنین تیمی برای من هنوز هم یک رویا است.

به نقل از مارکای اسپانیا، همیت آلتینتاپ بازیکن 28 ساله بایرن مونیخ آلمان روز گذشته در حضور وکیل خود قرارداد داخلی با رئال مادرید را امضا کرد و توافق بر سر برخی جزئیات از جمله سکونت، مجوز سفر به ترکیه و آلمان با هماهنگی باشگاه و خرید سهام در بورس مادرید بدون مالیات را به مذاکرات آینده موکول کرد.
وی گفت: رئال مادرید پرافتخارترین باشگاه دنیا است و کدام بازیکن است که دوست نداشته باشد عضو این تیم بزرگ باشد. اطمینان دارم که سال‌های طلایی و فراموش نشدنی منتظر من و رئال مادرید است و از این بابت بسیار خوشحالم.
آلتینتاپ به حضور مسوت اوزیل و نوری شاهین نیز اشاره کرد و گفت: از اینکه دو هموطن من نیز در رئال مادرید هستند خوشحالم و امیدوارم نمایندگان شایسته‌ای برای فوتبال ترکیه در ترکیب رئال مادرید باشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد_13 یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 13:59

اولآ این رویا به زودی براش تبدیل به کابوس میشه و دومآ این احمق هنوز نمیدونه مسوت اوزیل تو تیم ملی آلمانی هستش و نه ترکیه داغون!!!

خوشی زده زیر دلش. ببین نیمکت بایرن چقدر قویه که این بره رئال فیکس میشه!!! از فردا باید برای بایرن و هواداراش اشک بریزه و صدبار دعا کنه از رئال جدا شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد