وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: قرارداد نویر قطعی شده است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ از توافق دو باشگاه بایرن و شالکه بر سر مبلغ انتقال مانوئل نویر به این باشگاه خبر داد.

به نقل از سایت رسمی فیفا اولی هوینس پس از اتمام بازی های این فصل به تلویزیون اسکای گفت: "ما توانسته ایم در مورد مسائل اصلی خصوصا مبلغ انتقال نویر به بایرن با سران باشگاه شالکه به توافق برسیم."

باشگاه شالکه شنبه آینده فینال جام حذفی را مقابل دویسبورگ برگزار خواهد کرد. این دیدار آخرین بازی نویر با پیراهن آبی ها خواهد بود واین دروازبان ملی پوش پس از 20 سال حضور در گلزنکرشن باشگاه را ترک و به باواریایی ها خواهد پیوست. اما به نظر برای حفظ روحیه و جلوگیری از جنگ های روانی پیش از دیدار فینال این قرارداد قطعی نخواهد شد.

به گزارش مطبوعات ورزشی آلمان مبلغ پیشنهادی بایرن برای این انتقال در ابتدا 14 میلیون یورو بود که با مخالفت سران شالکه این مبلغ بین 18 تا 20 میلیون یورو افزایش یافته است و در صورت کسب عنوان قهرمانی مبالغ دیگری نیز به باشگاه شالکه پرداخت خواهد شد.

اولی هوینس همچنین از علاقه باشگاه بایرن برای جذب آرتورو ویدال هافبک شیلیایی باشگاه لورکوزن خبر داد. چند روز گذشته نیز خبرهایی مبنی بر انتقال نیلس پترسن مهاجم انرژی کوتبوس و آقای گل بوندسلیگای 2 به بایرن به گوش رسید. با پایان فصل باید منتظر خرید های احتمالی بایرن برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان سال آینده بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد