وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوکاس باریوس: خیلی دوست دارم در کنار کلوزه بازی کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ درپی ابزار تمایل سران بروسیا دورتموند به جذب میروسلاو کلوزه، لوکاس باریوس گلزن این باشگاه از حضور وی در تیمش استقبال کرد.

به نقل از خبرگزاری آلمان، وی گفت: تیم ما در فصل آینده در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت و جذب مهاجمان جدید موجب تقویت ترکیبمان خواهد بود. شخصاً بسیار دوست دارم که در خط حمله در کنار کلوزه بازی کنم. آمدن وی برای من هیچ مشکلی ایجاد نمی کند.

لازم به ذکر است که طی هفته های اخیر اخبار بسیاری در خصوص جدایی میروسلاو کلوزه از بایرن مونیخ منتشر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد