وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ ۲-۱ اشتوتگارت؛ پایان بوندسلیگا با کسب رتبه سوم بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ هفته آخر و سی‌و‌چهارم بوندسلیگا با پیروزی بایرلورکوزن و کسب عنوان نایب‌قهرمانی توسط این تیم به پایان رسید تا بایرن مونیخ در مکان سوم قرار گیرد.

بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانس آرنا میزبان اشتوتگارت بود که با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید و در نهایت در جایگاه سوم بوندسلیگا قرار گرفت.
ماریو گومز در دقیقه 37 و باستین شواین اشتایگر در دقیقه 71 برای بایرن گل زدند و تک گل اشتوتگارت نیز توسط اوکازاکی در دقیقه 24 به‌ثمر رسید.  

ترکیب بایرن مونیخ :  

بوت، لام، فن بویتن، بادشتوبر، کنتنتو، آرین روبن، شواین اشتایگر، تیموشوک (اتل ۶۵)، مولر، گومز (پرانیج ۸۷)، کلوزه (کروس ۶۶)

ترکیب اشتوتگارت :  

اولری، بولاروز، تاشچی (دیداویل ۸۶)، نیدرمایر، بوکا، کوزمانوویچ، ترش، هارنیک، هاینال (گنتنر ۸۲)، اوکازاکی، پوگربنیاک (شیپلوک ۷۸)

گلها :  

برای بایرن مونیخ : گومز (۳۷)، شواین اشتایگر (۷۱)
برای اشتوتگارت : اوکازاکی (۲۵)

خطاها :  

کارت زرد : کلوزه، فن بویتن، نیدرمایر، بوکا

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد_13 یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 09:53

تبریک میگم.

ولی چه موقعیتی رو خراب کرد کلوزه!!! فکر کنم سوتی سال بشه!!!

سلن یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 13:39 http://halivood.blogfa.co9m

سلام
خسته شدم از بس به وبم سر میزنی بسه دیگه

راستی کلوزه کدوم موقعیت رو خراب کرد ؟؟؟
یه ماهه بازی های بایرن رو ندیدم
کلوزه چی کار کرد ؟؟؟
راستی
محمد -13 فکر کنم حرف تو سوتی باشه

سلام. خوبی؟ درگیر کنکور ارشد بودم زیاد وقت نداشتم. ولی از این به بعد
این بازی رو ندیدم. نمیدونم بقیه از کجا دیدن. چون داشت بازیهای دیگه رو نشون میداد.

th.m چهارشنبه 28 اردیبهشت 1390 ساعت 10:00

HALLO
مگه بازی ها را نشون داد؟
پس چرا من ندیدم ؟
کدوم شبکه؟
بازی امشب را کجا نشون می ده؟
ترکیب تیمشون چیه؟
اگه توماس هست من نگاه کنم وگرنه هیچی.
راستی چرا این توماس گل نمی زنه؟
بااااااااای

سلام
منم این بازی رو ندیدم نمیدونم اونایی که دیدن از کدوم شبکه دیدن.
امشب رو فکر نکنم جایی نشون بده مگر یه شبکه روسی باشه که ما نداریم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد