وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نرلینگر: بایرن حاضر نیست برای نویر هر مبلغی بپردازد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ کریستین نرلینگر مدیر ورزشی بایرن مونیخ، اعلام کرد این باشگاه قصد ندارد برای به خدمت گرفتن مانوئل نویر، دروازه بان ملی پوش شالکه، مبلغ گزافی هزینه کند.

باشگاه باواریایی به شدت به دنبال به خدمت گرفتن این دروازه بان 25 ساله است و رسانه های آلمانی با قطعیت اعلام کرده اند نویر را فصل بعد در درون دروازه بایرن خواهیم دید.
نویر نیز انتقالش به یک باشگاه خارجی را رد کرد و گفت که می خواهد در یک تیم آلمانی دیگر بازی کند. او چند هفته قبل از تمدید قراردادش با شالکه که در تابستان 2012 به پایان می رسد، خودداری کرد.
گفته می شود باشگاه شالکه برای فروش این بازیکن 25 میلیون یورو می خواهد اما بایرنی ها تنها حاضرند 19 میلیون یورو بپردازند و علاوه بر آن لوئیس گوستاوو را نیز به آبی های گلزن کرشن بدهند.
اما اکنون نرلینگر اعلام کرد لازم نیست تصمیمی عجولانه برای خرید این بازیکن گرفته شود.
او در گفتگو با شبکه تی زی گفت: "هر بازیکنی قیمت خودش را دارد اما باشگاه بایرن به این معروف است که به خاطر هیچ بازیکنی خود را تحت فشار قرار نمی دهد. یک شیوه مالی شفاف و روشن بخشی از کار ماست و این مسئله درمورد انتقال مانوئل نویر نیز صدق می کند."
نرلینگر همچنین اعلام کرد ممکن است در نهایت نویر را به خدمت نگیرند. این در حالی است که بایرنی ها اخیرا قرار هانس یورگ بوت، دروازه بان اول شان را تمدید کردند: "ما شرایط باثباتی داریم، چه نویر را به خدمت بگیریم و نتوانیم این کار را انجام دهیم. ما مشکلی با اینکه بوت را به عنوان گزینه اول مان در تمام فصل داشته باشیم، نداریم."
منچستریونایتد نیز به دنبال به خدمت گرفتن نویر بود اما هفته گذشته الکس فرگوسن اعلام کرد تیمش شانسی برای خرید این بازیکن ندارد.

نظرات 3 + ارسال نظر
ایمان جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 18:01

سلام داداش خوبی؟
میگم دوباره پیدا شد این یارو بچه ها رو بترسونه هاینز یورگ بوت بخوره تو سرتون اقای نرلینگر عزیز ما به نویر احتیاج داریم امیرجون میگم دبی اسپورت پخش میکنه بازی رو یا نه بعد قرارداد روبن و ریبری با باشگاه چقدره

سلام ایمان جون. کم پیدایی
دبی اسپورت۲ پخش میکنه.
ریبری که ۴ سال هم هست ولی روبن فکر میکنم ۱ سال دیگه قرارداد داشته باشه زیاد مطمئن نیستم.

ﺍﻳﻤﺎﻥ شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 02:46

سلام
ما هستیم زیر سایه ی دوستان چند روزی تو سایت دعوا بود که بالاک تیم ملی بره یا نره من پیدام نشد شانس بد ما دبی اسپورت 2رو از کجا پیدا کنم

سلام
من مخلصتم.
مگه بالاک به حرف این و اون میره تیم ملی یا نمیره؟ لو تصمیم میگیره. مام برای سرگرمی میتونیم گرد و خاک به پا کنیم!
بغل شماره یکش دوشم پیدا کن دیگه

ﺍﻳﻤﺎﻥ شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 16:07

سلام
واقعا که گرد و خاکی بود کنار دبی اسپورت یک دبی اسپورت سه هست دو رو پیدا ﻧﻜﺮﺩﻡ

سلام
کلا دو از یک و سه خیلی ضعیف تره. منم نتونستم ببینم هوا خراب بود نشد. ولی خب ترکوندیماااااااا!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد