وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یواخیم لو: با وجود قهرمانی تکیه بر بازیکنان دورتموند نخواهیم کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از سایت رسمی فیفا؛ یواخیم لو سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان اعلام کرد با وجود قهرمانی تیم بروسیا دورتموند در بوندسلیگا، ترکیب اصلی تیم ملی را برای بازی دوستانه مقابل اروگوئه با بازیکنان دورتموندی تغییر نخواهد داد.

دورتموند شنبه گذشته با پیروزی 2 بر 0 مقابل نورنبرگ قهرمان بوندسلیگا شد. اما به گفته سرمربی تیم ملی در بازی دوستانه 28 می برابر اروگوئه از بازیکنان جوان دورتموند در ترکیب اصلی تیم استفاده نخواهد کرد.

یواخیم لو گفت: "گاهی اوقات برتری هایی برای انتخاب یک دسته از بازیکنان از یک باشگاه وجود دارد اما آنچه در تیم ملی مهم است هماهنگی و حضور عده ای از بازیکنان برای مدت طولانی در کنار هم است."

دورتموند این فصل موفقیت های بسیاری را در زمینه پرورش و معرفی استعداد های جوان بدست آورد. از این قبیل می توان به ماریو گوتزه 18، متس هولمز 22 و اسون بندر 22 و کوین گروسکروتز 22 و مارسل اشملتزر 23 ساله را نام برد که تمامی این بازیکنان به تیم ملی نیز دعوت و دقایقی برای تیم ملی بازی کردند.

جوانان دورتموندی مربی تیم ملی را تحت تاثیر قرار داده اند و لو در این مورد می گوید: "آنها به وضوح چشم انداز خوبی هم از نظر تئوری و هم در عمل با دورتموند به نمایش گذاشتند و آنچه اکنون مهم است کسب تجربه بین المللی با حضور در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا است. این بازیکنان جوان هنوز هم می توانند برای حضور در یورو 2012 و جام جهانی 2014 با توجه به افزایش تجربه آنها در سطح بین المللی و پیشرفت فنی امیدوار باشند. بازیکنان جوان نیاز به پیشرفت بیشتری در دورتموند دارند زیرا مقیاس سنجش آنها مسابقات بزرگ خواهد بود. آنها برای اثبات خود باید در رقابتهای سطح بالا بازی کنند."

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد