وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن باوئر: هیچگاه نگفته ام که برای خرید نویر 50 میلیون هزینه شود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ فرانتس بکن باوئر رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد که هیچگاه نگفته که برای خرید مانوئل نویر دروازه بان شالکه، 50 میلیون یورو هزینه شود.

به نقل از خبرگزاری آلمان، بکن باوئر گفت: من گفته بودم که اگر مسئول بایرن بودم هر میزان بودجه ای که در اختیار داشتم، برای بخدمت گرفتن نویر صرف می کردم. اما یکی از خبرنگاران از من پرسید که حتی اگر این مبلغ 50 میلیون یورو باشد و من در پاسخ گفتم که نمی دانم بودجه سران بایرن مونیخ چقدر است. بهمین علت اعلام مبلغ 50 میلیون از قول من صحت ندارد. درخواست مبلغ 25 میلیون یورو از سوی سران شالکه، تنها بیان نظر آنها بوده و مسئولان بایرن باید با توجه به وضعیت مالی شان تصمیم گیری کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد