وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن به دنبال بواتنگ و آدبایور

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران و به نقل از رسانه های آلمانی، جروم بواتنگ، ملی پوش آلمانی منچسترسیتی، ممکن است در پایان فصل جاری لیگ برتر را ترک کند و به بایرن مونیخ بپیوندد.

باشگاه باواریایی به دنبال تقویت خط دفاعی اش در بازار نقل و انتقالات تابستانی است و بنا بر گزارش ها، کریستین نرلینگر مدیر ورزشی بایرن، این مدافع 22 ساله را مد نظر دارد. با این وجود نرلینگر شایعات اخیر در مورد توافق بایرن با بواتنگ را رد کرد.


او در گفتگو با خبرنگاران گفت: "این درست نیست که ما با او بر سر مسائل شخصی به توافق رسیدیم. او یکی از گزینه های ماست اما در حال حاضر شرایط خوبی ندارد زیرا مصدوم است."

با این وجود باشگاه منچسترسیتی علاقه ای برای از دست دادن بواتنگ ندارد زیرا او در برنامه بلند مدت مانچینی جای دارد.

مایک ریگ، مدیر ورزشی باشگاه منچسترسیتی گفت: "ما برنامه ای بلند مدت برای جروم داریم. او یکی از بازیکنان مهم ما برای برنامه های اینده باشگاه است. ما احتمالا فصل آینده در لیگ قهرمانان خواهیم بود و می خواهیم جروم در این رقابت ها ما را همراهی کند. او فروشی نیست."

البته بواتنگ تنها بازیکن منچسترسیتی نیست که بایرنی ها به دنبالش هستند. بلکه باشگاه آلمانی شرایط امانوئل ادبایور را نیز به دقت زیر نظر دارد.

احتمالا میروسلاو کلوزه در پایان فصل بایرن را ترک خواهد کرد و مدیران باشگاه باواریایی مهاجم 27 ساله توگویی که در حال حاضر به طور قرضی برای رئال بازی می کند را گزینه مناسبی برای جایگزینی او می دانند.

آدبایور تاکنون بازی های خوبی برای رئال انجام داده اما بعید است رئالی ها بخواهند او را با 13 میلیون یورو به خدمت بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد